-
2021 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Bensin, Cng Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
120 HK Hästkrafter
-
10.1 l/100km Förbrukning
-
228 g/km Utsläpp
-
0 mil Mätarställning
-
3 Ägare Brukare
-
8 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer WGF29A
- Chassinr / VIN ZFA26300006V21387
- Fabrikat Fiat
- Modell Doblo
- Fordonsår / Modellår 2021 / 2021
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2021-08-11
- Trafik i Sverige 2021-10-14
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2021-10-14
- Senast besiktigad 2021-08-11
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2024-10-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 1647 SEK
- Skattemånad Februari
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Ägarbyte2021-10-14
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2021-10-14
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Trafikstatus2021-10-14
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-10-13
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2021-08-11
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Förregistrerad2021-08-11
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Trafikstatus2021-08-11
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-08-11
Ny ägare registrerad.
-
TillverkadAugust 2021
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 120 HK / 88 kW
- Motorvolym 1368 cm3
- Toppfart 172 km/h
- Drivmedel Bensin, Cng
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 73 dB
- Passagerare 1 st + förare
- Draganordning Ja Annan
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Skåpbil
- Längd 4756 mm
- Bredd 1832 mm
- Höjd 1880 mm
- Tjänstevikt 1658 kg
- Totalvikt 2480 kg
- Lastvikt 822 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 500 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1020 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1770 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3105 mm
- Däck fram 195/60R16 C 99/97H -
- Däck bak 195/60R16 C 99/97H -
- Fälg fram 6Jx16-36,5
- Fälg bak 6Jx16-36,5
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e3*2007/46*0002*50
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Bensin
- CO2 Låg 296 g/km
- CO2 Medel 208 g/km
- CO2 Hög 193 g/km
- CO2 Extra Hög 244 g/km
- CO2 Blandad 228 g/km
- Förbrukning Låg 13.3 l/100km
- Förbrukning Medel 9.2 l/100km
- Förbrukning Hög 8.5 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 10.8 l/100km
- Förbrukning Blandad 10.1 l/100km
WLTP körcykel för Cng
- CO2 Låg 230 g/km
- CO2 Medel 159 g/km
- CO2 Hög 148 g/km
- CO2 Extra Hög 186 g/km
- CO2 Blandad 174 g/km
- Förbrukning Låg 12.9 l/100km
- Förbrukning Medel 8.9 l/100km
- Förbrukning Hög 8.2 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 10.4 l/100km
- Förbrukning Blandad 9.8 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Bensin
- CO2 Stad 374 g/km
- CO2 Landsväg 174 g/km
- Förbrukning Stad 16.2 l/100km
- Förbrukning Landsväg 7.6 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.
NEDC körcykel för Cng
- CO2 Stad 186 g/km
- CO2 Landsväg 142 g/km
- Förbrukning Stad 10.2 l/100km
- Förbrukning Landsväg 8 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.