Opel Combo

Opel Combo

APK260 - W0VEFYHYCKJ539575
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 102 HK Hästkrafter
  • 5.5 l/100km Förbrukning
  • 143 g/km Utsläpp
  • 8 516 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 15 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer APK260
  • Chassinr / VIN W0VEFYHYCKJ539575
  • Fabrikat Opel
  • Modell Combo
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-01-10
  • Trafik i Sverige 2019-02-27
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2020-11-27
  • Senast besiktigad 2024-03-07
  • Mätarställning (besiktning) 8 516 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-05-31
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 3041 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 2056 SEK
  • Skattemånad Mars
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 8 516 mil vid en besiktning för 10 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 628 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 640 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning10 640 mil2024-12-27

  • Besiktning8 516 mil2024-03-07

  • Besiktning3 202 mil2022-03-07

  • Annons250 mil2020-01-29

  • Registrerad0 mil2019-01-10

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-03-07

    Godkänd kontrollbesiktning vid 8 516 mil.

  • Besiktigad2022-03-07

    Godkänd kontrollbesiktning vid 3 202 mil.

  • Trafikstatus2020-11-27

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2020-11-27

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2020-07-30

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Trafikstatus2020-04-22

    Påställd och får användas i trafik.

  • Annons2020-01-29

    Fordonet utannonserad för 183 750 kr med en angiven mätarställning på 250 mil. Annonsen togs bort efter 10 månader.

  • Trafikstatus2020-01-14

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-02-27

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2019-02-27

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2019-02-27

    Påställd och får användas i trafik.

  • Förregistrerad2019-01-10

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Besiktigad2019-01-10

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Ägarbyte2019-01-10

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-01-10

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadJanuary 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 102 HK / 75 kW
  • Motorvolym 1499 cm3
  • Toppfart 170 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 68 dB
  • Passagerare 0 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4403 mm
  • Bredd 1848 mm
  • Höjd 1880 mm
  • Tjänstevikt 1395 kg
  • Totalvikt 2005 kg
  • Lastvikt 610 kg
  • Släpvagnsvikt 1350 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 690 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1495 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2245 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2785 mm
  • Däck fram 205/60R16
  • Däck bak 205/60R16
  • Fälg fram 6.5Jx16
  • Fälg bak 6.5Jx16

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e2*2007/46*0623*04
  • Kväveoxider, NOX 30.8 mg/km

Testdata

WLTP körcykel för Diesel

  • CO2 Låg 145 g/km
  • CO2 Medel 127 g/km
  • CO2 Hög 123 g/km
  • CO2 Extra Hög 169 g/km
  • CO2 Blandad 143 g/km
  • Förbrukning Låg 5.5 l/100km
  • Förbrukning Medel 4.9 l/100km
  • Förbrukning Hög 4.7 l/100km
  • Förbrukning Extra Hög 6.4 l/100km
  • Förbrukning Blandad 5.5 l/100km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 115 g/km
  • CO2 Landsväg 103 g/km
  • Förbrukning Stad 4.4 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 3.9 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.