-
2020 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Grå Färg
-
Diesel Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
122 HK Hästkrafter
-
7.5 l/100km Förbrukning
-
196 g/km Utsläpp
-
3 716 mil Mätarställning
-
5 Ägare Brukare
-
12 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer WJH88C
- Chassinr / VIN VXEVFAHKKLZ006566
- Fabrikat Opel
- Modell Vivaro
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2020
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-07-25
- Trafik i Sverige 2020-06-29
- Antal ägare 5
- Senaste ägarbyte 2024-04-19
- Senast besiktigad 2023-06-02
- Mätarställning (besiktning) 3 716 mil
- Nästa besiktning senast 2025-06-30
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 12942 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 5129 SEK
- Skattemånad Jan, Maj, Sep
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 3 716 mil vid en besiktning för 1 år och 6 månader sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 241 mil om året och att mätarställningen idag är ca 5 678 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning5 678 mil2024-12-30
-
Besiktning3 716 mil2023-06-02
-
Annons250 mil2020-08-18
-
Registrerad0 mil2019-07-25
-
Ägarbyte2024-04-19
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2024-02-28
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2023-06-02
Godkänd kontrollbesiktning vid 3 716 mil.
-
Ägarbyte2020-10-12
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-10-12
Påställd och får användas i trafik.
-
Annons2020-08-18
Fordonet utannonserad för 287 375 kr med en angiven mätarställning på 250 mil. Annonsen togs bort efter 6 månader.
-
Trafikstatus2020-06-30
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Registrerad2020-06-29
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Trafikstatus2019-07-25
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Besiktigad2019-07-25
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Ägarbyte2019-07-25
Ny ägare registrerad.
-
Förregistrerad2019-07-25
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadJuly 2019
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 122 HK / 90 kW
- Motorvolym 1997 cm3
- Toppfart 170 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 70 dB
- Passagerare 2 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Grå
- Kaross Skåpbil
- Längd 5306 mm
- Bredd 1920 mm
- Höjd 1877 mm
- Tjänstevikt 1760 kg
- Totalvikt 3100 kg
- Lastvikt 1340 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1150 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3275 mm
- Däck fram 215/65R16C106T
- Däck bak 215/65R16C106T
- Fälg fram 7Jx16 ET46
- Fälg bak 7Jx16 ET46
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e2*2007/46*0533*08
- Kväveoxider, NOX 27.9 mg/km
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 212 g/km
- CO2 Medel 183 g/km
- CO2 Hög 172 g/km
- CO2 Extra Hög 219 g/km
- CO2 Blandad 196 g/km
- Förbrukning Låg 8.1 l/100km
- Förbrukning Medel 7 l/100km
- Förbrukning Hög 6.5 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 8.3 l/100km
- Förbrukning Blandad 7.5 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 168 g/km
- CO2 Landsväg 138 g/km
- Förbrukning Stad 6.4 l/100km
- Förbrukning Landsväg 5.2 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.