BMW I4 M50

BMW I4 M50

UZO918 - WBY31AW05RFR50273
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2024 Modellår
  • Personbil Typ
  • Blå
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 224 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 9 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer UZO918
  • Chassinr / VIN WBY31AW05RFR50273
  • Fabrikat BMW
  • Modell I4 M50
  • Fordonsår / Modellår 2023 / 2024
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2023-07-14
  • Trafik i Sverige 2023-10-23
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2023-10-24
  • Senast besiktigad 2023-07-14
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-10-31

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2023-10-24

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2023-10-23

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2023-10-23

    Påställd och får användas i trafik.

  • Annons2023-08-14

    Fordonet utannonserad för 1 059 800 kr. Annonsen togs bort efter 2 månader.

  • Ägarbyte2023-07-31

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2023-07-14

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2023-07-14

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2023-07-14

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2023-07-14

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadJuly 2023

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 225 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 66 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Blå
  • Kaross Sedan
  • Längd 4783 mm
  • Bredd 1852 mm
  • Höjd 1448 mm
  • Tjänstevikt 2384 kg
  • Totalvikt 2735 kg
  • Lastvikt 351 kg
  • Släpvagnsvikt 1600 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 765 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1515 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2856 mm
  • Däck fram 255/35 R20 97 Y
  • Däck bak 285/30 R20 99 Y
  • Fälg fram 8,5Jx20/ET35
  • Fälg bak 8,5Jx20/ET35

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00122*06
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 418 km
  • Räckvidd Stad 472 km
  • Elförbrukning Blandad 224 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.