BMW IX1 XDRIVE30

BMW IX1 XDRIVE30

SUF04H - WBY61EF04R5Z54454
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2024 Modellår
  • Personbil Typ
  • Grön
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 173 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 8 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer SUF04H
  • Chassinr / VIN WBY61EF04R5Z54454
  • Fabrikat BMW
  • Modell IX1 XDRIVE30
  • Fordonsår / Modellår 2024 / 2024
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2024-04-18
  • Trafik i Sverige 2024-09-06
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2024-09-06
  • Senast besiktigad 2024-04-18
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2027-09-30

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Trafikstatus2024-09-06

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2024-09-06

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2024-09-06

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2024-04-26

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2024-04-18

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2024-04-18

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2024-04-18

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2024-04-18

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadApril 2024

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 180 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 65 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Grön
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4500 mm
  • Bredd 1845 mm
  • Höjd 1616 mm
  • Tjänstevikt 2113 kg
  • Totalvikt 2580 kg
  • Lastvikt 467 kg
  • Släpvagnsvikt 1200 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 920 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1670 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2692 mm
  • Däck fram 225/55 R18 102 Y
  • Däck bak 225/55 R18 102 Y
  • Fälg fram 7,5Jx18/ET50
  • Fälg bak 7,5Jx18/ET50

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00153*05
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 432 km
  • Räckvidd Stad 519 km
  • Elförbrukning Blandad 173 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.