-
2023 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
El Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
Okänd Hästkrafter
-
225 Wh/km Förbrukning
-
0 mil Mätarställning
-
4 Ägare Brukare
-
13 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer LGF74A
- Chassinr / VIN WBY31AW06RFR00451
- Fabrikat BMW
- Modell I4 M50
- Fordonsår / Modellår 2023 / 2023
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2023-04-25
- Trafik i Sverige 2023-05-24
- Antal ägare 3
- Senaste ägarbyte 2024-07-16
- Senast besiktigad 2023-04-25
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2026-05-31
- Miljöklass Ecel
- Utsläppsklass El
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 360 SEK
- Skattemånad Augusti
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Ägarbyte2024-07-16
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2023-12-28
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2023-12-28
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2023-11-06
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Annons2023-10-26
Fordonet utannonserad för 748 700 kr med en angiven mätarställning på 970 mil. Annonsen togs bort efter 2 månader.
-
Annons2023-06-12
Fordonet utannonserad för 1 020 000 kr. Annonsen togs bort efter 3 månader.
-
Trafikstatus2023-05-24
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2023-05-24
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2023-05-22
Ny ägare registrerad.
-
Förregistrerad2023-04-25
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Besiktigad2023-04-25
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2023-04-25
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2023-04-25
Ny ägare registrerad.
-
TillverkadApril 2023
Bilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt Okänd
- Motorvolym Okänd
- Toppfart 225 km/h
- Drivmedel El
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 69 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Sedan
- Längd 4783 mm
- Bredd 1852 mm
- Höjd 1448 mm
- Tjänstevikt 2383 kg
- Totalvikt 2735 kg
- Lastvikt 352 kg
- Släpvagnsvikt 1600 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 765 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1515 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2856 mm
- Däck fram 255/35 R20 97 Y
- Däck bak 285/30 R20 99 Y
- Fälg fram 8,5Jx20/ET35
- Fälg bak 8,5Jx20/ET35
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e1*2018/858*00122*05
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för El
- Räckvidd 415 km
- Räckvidd Stad 471 km
- Elförbrukning Blandad 225 Wh/km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.