Skoda Fabia

Skoda Fabia

EXL139 - TMBEM6NJ5FZ025530
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2015 Modellår
  • Personbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Bensin Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 90 HK Hästkrafter
  • 4.7 l/100km Förbrukning
  • 107 g/km Utsläpp
  • 9 757 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 13 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer EXL139
  • Chassinr / VIN TMBEM6NJ5FZ025530
  • Fabrikat Skoda
  • Modell Fabia
  • Fordonsår / Modellår 2015 / 2015
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2015-02-10
  • Trafik i Sverige 2015-11-30
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2015-12-17
  • Senast besiktigad 2024-02-20
  • Mätarställning (besiktning) 9 757 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-04-30

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 9 757 mil vid en besiktning för 10 månader sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 1 168 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 733 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning10 733 mil2024-12-21

  • Besiktning9 757 mil2024-02-20

  • Besiktning8 262 mil2022-11-23

  • Besiktning7 174 mil2021-10-12

  • Besiktning5 871 mil2020-08-27

  • Besiktning3 257 mil2018-09-04

  • Registrerad0 mil2015-02-10

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-02-20

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 757 mil.

  • Besiktigad2022-11-23

    Godkänd kontrollbesiktning vid 8 262 mil.

  • Besiktigad2021-10-12

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 174 mil.

  • Besiktigad2020-08-27

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 871 mil.

  • Besiktigad2018-09-04

    Godkänd kontrollbesiktning vid 3 257 mil.

  • Ägarbyte2015-12-17

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2015-11-30

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2015-11-30

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2015-11-30

    Påställd och får användas i trafik.

  • Förregistrerad2015-02-10

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2015-02-10

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2015-02-10

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Besiktigad2015-02-09

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadFebruary 2015

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 90 HK / 66 kW
  • Motorvolym 1197 cm3
  • Toppfart 182 km/h
  • Drivmedel Bensin
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 71 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Halvkombi
  • Längd 3992 mm
  • Bredd 1732 mm
  • Höjd 1452 mm
  • Tjänstevikt 1109 kg
  • Totalvikt 1564 kg
  • Lastvikt 455 kg
  • Släpvagnsvikt 1000 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 550 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1936 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2686 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 2455 mm
  • Däck fram 175/70 R14 84T
  • Däck bak 175/70 R14 84T
  • Fälg fram 5Jx14 ET35
  • Fälg bak 5Jx14 ET35

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e11*2001/116*0291*45
  • Kväveoxider, NOX 39.7 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Bensin

  • CO2 Stad 135 g/km
  • CO2 Landsväg 91 g/km
  • Förbrukning Stad 6 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 4 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.