Volkswagen ID.5 PRO 150 KW

Volkswagen ID.5 PRO 150 KW

ZUS53G - WVGZZZE2ZPP515996
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2023 Modellår
  • Personbil Typ
  • Svart
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 166 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 6 Ägare Brukare
  • 17 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer ZUS53G
  • Chassinr / VIN WVGZZZE2ZPP515996
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ID.5 PRO 150 KW
  • Fordonsår / Modellår 2023 / 2023
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2023-02-07
  • Trafik i Sverige 2023-09-29
  • Antal ägare 4
  • Senaste ägarbyte 2024-09-06
  • Senast besiktigad 2023-02-07
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-09-30

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2024-09-06

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2024-09-06

    Påställd och får användas i trafik.

  • Annons2024-06-04

    Fordonet utannonserad för 449 900 kr med en angiven mätarställning på 830 mil. Annonsen togs bort efter 3 månader.

  • Trafikstatus2024-05-24

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2024-05-23

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2024-01-08

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2024-01-08

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2023-11-06

    Fordonet utannonserad för 624 900 kr med en angiven mätarställning på 1 mil. Annonsen togs bort efter 2 månader.

  • Trafikstatus2023-09-29

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2023-09-29

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2023-09-29

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2023-05-16

    Fordonet utannonserad för 604 900 kr. Annonsen togs bort efter 5 månader.

  • Ägarbyte2023-03-24

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2023-02-07

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2023-02-07

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Besiktigad2023-02-07

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Ägarbyte2023-02-07

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadFebruary 2023

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 160 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 65 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Svart
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4599 mm
  • Bredd 1852 mm
  • Höjd 1607 mm
  • Tjänstevikt 2177 kg
  • Totalvikt 2650 kg
  • Lastvikt 473 kg
  • Släpvagnsvikt 1000 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 850 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1600 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2770 mm
  • Däck fram 235/50 R20 100T
  • Däck bak 255/45 R20 101T
  • Fälg fram 8,0JX20 ET45
  • Fälg bak 8,0JX20 ET45

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00004*11
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 529 km
  • Räckvidd Stad 685 km
  • Elförbrukning Blandad 166 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.