Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

YUM907 - WV2ZZZ2KZKX040934
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Personbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 7 l/100km Förbrukning
  • 183 g/km Utsläpp
  • 37 816 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 14 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer YUM907
  • Chassinr / VIN WV2ZZZ2KZKX040934
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Caddy
  • Fordonsår / Modellår 2018 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2018-11-13
  • Trafik i Sverige 2019-03-20
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2024-08-12
  • Senast besiktigad 2024-11-22
  • Mätarställning (besiktning) 37 816 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-11-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 6313 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 3176 SEK
  • Skattemånad Dec, Apr, Aug
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 37 816 mil vid en besiktning för 1 månad sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 6 132 mil om året och att mätarställningen idag är ca 38 320 mil.

Mätarställningshistorik

  • Besiktning37 816 mil2024-11-22

  • Besiktning37 435 mil2024-11-01

  • Besiktning31 325 mil2023-11-03

  • Besiktning24 882 mil2022-11-16

  • Besiktning17 469 mil2021-11-04

  • Besiktning12 165 mil2021-01-19

  • Besiktning7 391 mil2020-03-09

  • Registrerad0 mil2018-11-13

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-11-22

    Godkänd kontrollbesiktning vid 37 816 mil.

  • Besiktigad2024-11-01

    Ej godkänd kontrollbesiktning vid 37 435 mil.

  • Ägarbyte2024-08-12

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2023-11-03

    Godkänd kontrollbesiktning vid 31 325 mil.

  • Besiktigad2022-11-16

    Godkänd kontrollbesiktning vid 24 882 mil.

  • Besiktigad2021-11-04

    Godkänd kontrollbesiktning vid 17 469 mil.

  • Besiktigad2021-01-19

    Godkänd kontrollbesiktning vid 12 165 mil.

  • Besiktigad2020-03-09

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 391 mil.

  • Registrerad2019-03-20

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2019-03-20

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-03-20

    Påställd och får användas i trafik.

  • Trafikstatus2018-11-13

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2018-11-13

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2018-11-13

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadOctober 2018

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 192 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 70 dB
  • Passagerare 6 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Fordon Fler Ändamål, Taxi
  • Längd 4980 mm
  • Bredd 1825 mm
  • Höjd 1925 mm
  • Tjänstevikt 1855 kg
  • Totalvikt 2385 kg
  • Lastvikt 530 kg
  • Släpvagnsvikt 1400 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1115 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1865 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 3006 mm
  • Däck fram 205/55 R16 94H
  • Däck bak 205/55 R16 94H
  • Fälg fram 6JX16 ET50
  • Fälg bak 6JX16 ET50

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Kväveoxider, NOX 41.9 mg/km

Testdata

WLTP körcykel för Diesel

  • CO2 Låg 227 g/km
  • CO2 Medel 175 g/km
  • CO2 Hög 156 g/km
  • CO2 Extra Hög 196 g/km
  • CO2 Blandad 183 g/km
  • Förbrukning Låg 8.6 l/100km
  • Förbrukning Medel 6.7 l/100km
  • Förbrukning Hög 6 l/100km
  • Förbrukning Extra Hög 7.5 l/100km
  • Förbrukning Blandad 7 l/100km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 160 g/km
  • CO2 Landsväg 130 g/km
  • Förbrukning Stad 6.1 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 4.9 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.