Hyundai I10

Hyundai I10

YMR882 - NLHA851ABJZ367921
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2018 Modellår
  • Personbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Bensin Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 67 HK Hästkrafter
  • 5.8 l/100km Förbrukning
  • 134 g/km Utsläpp
  • 6 137 mil Mätarställning
  • 5 Ägare Brukare
  • 14 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer YMR882
  • Chassinr / VIN NLHA851ABJZ367921
  • Fabrikat Hyundai
  • Modell I10
  • Fordonsår / Modellår 2017 / 2018
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2017-06-14
  • Trafik i Sverige 2017-09-14
  • Antal ägare 3
  • Senaste ägarbyte 2020-11-06
  • Senast besiktigad 2023-11-14
  • Mätarställning (besiktning) 6 137 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-01-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 6 137 mil vid en besiktning för 1 år och 1 månad sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 511 mil om året och att mätarställningen idag är ca 6 702 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning6 702 mil2024-12-21

  • Besiktning6 137 mil2023-11-14

  • Besiktning5 512 mil2022-09-20

  • Annons4 250 mil2020-10-13

  • Besiktning4 372 mil2020-10-09

  • Registrerad0 mil2017-06-14

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2023-11-14

    Godkänd kontrollbesiktning vid 6 137 mil.

  • Besiktigad2022-09-20

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 512 mil.

  • Ägarbyte2020-11-06

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2020-10-13

    Fordonet utannonserad för 99 900 kr med en angiven mätarställning på 4 250 mil. Annonsen togs bort efter 2 veckor.

  • Besiktigad2020-10-09

    Godkänd kontrollbesiktning vid 4 372 mil.

  • Ägarbyte2020-10-01

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2017-09-14

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2017-09-14

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2017-09-14

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2017-09-13

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2017-06-14

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2017-06-14

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2017-06-14

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2017-05-31

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadMay 2017

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 67 HK / 49 kW
  • Motorvolym 998 cm3
  • Toppfart 150 km/h
  • Drivmedel Bensin
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Halvkombi
  • Längd 3665 mm
  • Bredd 1660 mm
  • Höjd 1500 mm
  • Tjänstevikt 1089 kg
  • Totalvikt 1440 kg
  • Lastvikt 351 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 2060 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2810 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 2385 mm
  • Däck fram 175/65R14 86T
  • Däck bak 175/65R14 86T
  • Fälg fram 5.5Jx14/ET47
  • Fälg bak 5.5Jx14/ET47

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e11*2007/46*1008*06
  • Kväveoxider, NOX 3.9 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Bensin

  • CO2 Stad 169 g/km
  • CO2 Landsväg 113 g/km
  • Förbrukning Stad 7.3 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 4.8 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.