Volkswagen TRP P-U 4M

Volkswagen TRP P-U 4M

YLN631 - WV3ZZZ7JZHX027685
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2017 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 7.1 l/100km Förbrukning
  • 187 g/km Utsläpp
  • 7 242 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 12 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer YLN631
  • Chassinr / VIN WV3ZZZ7JZHX027685
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell TRP P-U 4M
  • Fordonsår / Modellår 2017 / 2017
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2017-04-19
  • Trafik i Sverige 2017-08-18
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2017-08-18
  • Senast besiktigad 2024-03-14
  • Mätarställning (besiktning) 7 242 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-05-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 7 242 mil vid en besiktning för 9 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 949 mil om året och att mätarställningen idag är ca 7 978 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning7 978 mil2024-12-22

  • Besiktning7 242 mil2024-03-14

  • Besiktning6 186 mil2023-02-07

  • Besiktning5 088 mil2021-12-07

  • Besiktning3 349 mil2020-04-15

  • Registrerad0 mil2017-04-19

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-03-14

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 242 mil.

  • Besiktigad2023-02-07

    Godkänd kontrollbesiktning vid 6 186 mil.

  • Besiktigad2021-12-07

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 088 mil.

  • Besiktigad2020-04-15

    Godkänd kontrollbesiktning vid 3 349 mil.

  • Ägarbyte2017-08-18

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2017-08-18

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2017-08-18

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2017-08-15

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2017-07-03

    Godkänd enskilt godkännande hos Carspect Västerås Erikslund.

  • Ägarbyte2017-04-19

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2017-04-19

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2017-04-19

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • TillverkadApril 2017

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 164 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Lastbil
  • Längd 5510 mm
  • Bredd 1990 mm
  • Höjd 2060 mm
  • Tjänstevikt 2371 kg
  • Totalvikt 3200 kg
  • Lastvikt 829 kg
  • Släpvagnsvikt 2500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1050 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3400 mm
  • Däck fram 205/65R16C
  • Däck bak 205/65R16C
  • Fälg fram 6,5J16 ET52
  • Fälg bak 6,5J16 ET52

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 63.1 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 211 g/km
  • CO2 Landsväg 173 g/km
  • Förbrukning Stad 8.1 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 6.6 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.