-
2020 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
75 HK Hästkrafter
-
5.7 l/100km Förbrukning
-
149 g/km Utsläpp
-
5 625 mil Mätarställning
-
7 Ägare Brukare
-
16 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer XFG39U
- Chassinr / VIN WV1ZZZ2KZLX097627
- Fabrikat Volkswagen
- Modell Caddy
- Fordonsår / Modellår 2020 / 2020
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2020-03-25
- Trafik i Sverige 2021-02-24
- Antal ägare 5
- Senaste ägarbyte 2022-06-16
- Senast besiktigad 2024-01-29
- Mätarställning (besiktning) 5 625 mil
- Nästa besiktning senast 2026-01-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 7277 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 3460 SEK
- Skattemånad Feb, Jun, Okt
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 5 625 mil vid en besiktning för 11 månader sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 008 mil om året och att mätarställningen idag är ca 7 457 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning7 457 mil2024-12-27
-
Besiktning5 625 mil2024-01-29
-
Annons2 100 mil2022-05-09
-
Registrerad0 mil2020-03-25
-
Besiktigad2024-01-29
Godkänd kontrollbesiktning vid 5 625 mil.
-
Trafikstatus2022-06-16
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2022-06-16
Ny ägare registrerad.
-
Annons2022-05-09
Fordonet utannonserad för 269 000 kr med en angiven mätarställning på 2 100 mil. Annonsen togs bort efter 4 veckor.
-
Ägarbyte2022-05-05
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2022-04-27
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2022-04-08
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2022-04-07
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2021-02-24
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2021-02-24
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2021-02-24
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2021-02-23
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-03-25
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Besiktigad2020-03-25
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Ägarbyte2020-03-25
Ny ägare registrerad.
-
Förregistrerad2020-03-25
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadMarch 2020
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 75 HK / 55 kW
- Motorvolym 1968 cm3
- Toppfart 152 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 73 dB
- Passagerare 1 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Skåpbil
- Längd 4408 mm
- Bredd 1793 mm
- Höjd 1823 mm
- Tjänstevikt 1535 kg
- Totalvikt 2152 kg
- Lastvikt 617 kg
- Släpvagnsvikt 1400 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 690 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1348 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2098 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2682 mm
- Däck fram 195/65 R15 91T
- Däck bak 195/65 R15 91T
- Fälg fram 6,0JX15 ET47
- Fälg bak 6,0JX15 ET47
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e1*2007/46*0217*33
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 160 g/km
- CO2 Medel 132 g/km
- CO2 Hög 130 g/km
- CO2 Extra Hög 171 g/km
- CO2 Blandad 149 g/km
- Förbrukning Låg 6.1 l/100km
- Förbrukning Medel 5 l/100km
- Förbrukning Hög 5 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 6.5 l/100km
- Förbrukning Blandad 5.7 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 149 g/km
- CO2 Landsväg 113 g/km
- Förbrukning Stad 5.7 l/100km
- Förbrukning Landsväg 4.3 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.