Audi Q6 SUV Quattro

Audi Q6 SUV Quattro

TRK15G - WAUZZZGF7SA007999
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2025 Modellår
  • Personbil Typ
  • Grå
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 188 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 5 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Biluppgifter PRO

För dig som använder Biluppgifter i ditt yrke!

Är du PRO?

Vi vet mycket mer om detta fordon än vad du kan se på vanliga biluppgifter. Genom att använda PRO sparar du inte bara tid i ditt dagliga arbete, utan minskar även risken för misstag som kan påverka era affärer.

Läs mer om PRO
  • Lågt Intresse Hos biluppgifter
  • 8 besök Av Proanvändare
  • 1 300 fordon Utannonserade
  • 23 dagar Gen. säljtid
  • 4300 kr Skatt tillbaka
  • Ja! Momsfri

Prorapporter

Digital servicebok

Servicehistorik direkt från tillverkaren med detaljerad arbetsbeskrivning och åtgärdslista.

Hämta Servicebok

Tillval & Paket

En rapport innehållande nypris på fordonet, samtlig fabriksutrustning, extra tillval och dess pris samt serviceintervall och garantier.

Hämta Tillval & Paket

Kända problem

En rapport med vanliga problem baserat på omfattande statistik från tester och besiktningar anpassat för ålder och mätarställning.

Hämta Kända Problem

Serviceschema

Schemat för fordonets serviceintervall och serviceåtgärder direkt från tillverkaren med åtgärdspunkter och ersättningsdelar.

Hämta Serviceschema

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer TRK15G
  • Chassinr / VIN WAUZZZGF7SA007999
  • Fabrikat Audi
  • Modell Q6 SUV Quattro
  • Fordonsår / Modellår 2024 / 2025
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2024-09-24
  • Trafik i Sverige 2024-11-01
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2024-11-01
  • Senast besiktigad 2024-09-24
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2027-11-30

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Trafikstatus2024-11-01

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2024-11-01

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2024-09-24

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2024-09-24

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2024-09-24

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadSeptember 2024

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en ostädad rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 210 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 69 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Grå
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4771 mm
  • Bredd 1952 mm
  • Höjd 1675 mm
  • Tjänstevikt 2508 kg
  • Totalvikt 2940 kg
  • Lastvikt 432 kg
  • Släpvagnsvikt 2400 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1310 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2896 mm
  • Däck fram 255/50 R20 109W
  • Däck bak 285/45 R20 112W
  • Fälg fram 8,5JX20 ET35
  • Fälg bak 8,5JX20 ET35

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00337*02
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 566 km
  • Räckvidd Stad 724 km
  • Elförbrukning Blandad 188 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.