Volkswagen ID.4 PRO 150 KW

Volkswagen ID.4 PRO 150 KW

SDD87B - WVGZZZE2ZPE011205
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2023 Modellår
  • Personbil Typ
  • Grå
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 168 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 8 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer SDD87B
  • Chassinr / VIN WVGZZZE2ZPE011205
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ID.4 PRO 150 KW
  • Fordonsår / Modellår 2022 / 2023
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2022-11-17
  • Trafik i Sverige 2022-12-15
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2023-05-02
  • Senast besiktigad 2022-11-17
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-12-31

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2023-05-02

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2022-12-15

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2022-12-15

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2022-12-15

    Påställd och får användas i trafik.

  • Besiktigad2022-11-17

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2022-11-17

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2022-11-17

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2022-11-17

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadNovember 2022

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 160 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 65 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Grå
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4584 mm
  • Bredd 1852 mm
  • Höjd 1622 mm
  • Tjänstevikt 2184 kg
  • Totalvikt 2660 kg
  • Lastvikt 476 kg
  • Släpvagnsvikt 1000 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 840 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1590 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2771 mm
  • Däck fram 235/55 R19 101T
  • Däck bak 255/50 R19 103T
  • Fälg fram 8,0JX19 ET45
  • Fälg bak 8,0JX19 ET45

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00004*09
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 523 km
  • Räckvidd Stad 680 km
  • Elförbrukning Blandad 168 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.