Volkswagen TRP P-U DSG

Volkswagen TRP P-U DSG

MNU426 - WV3ZZZ7JZJX010043
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2018 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 6.5 l/100km Förbrukning
  • 170 g/km Utsläpp
  • 5 028 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 11 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer MNU426
  • Chassinr / VIN WV3ZZZ7JZJX010043
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell TRP P-U DSG
  • Fordonsår / Modellår 2017 / 2018
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2018-02-14
  • Trafik i Sverige 2018-05-30
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2018-05-31
  • Senast besiktigad 2024-08-05
  • Mätarställning (besiktning) 5 028 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-10-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 5 028 mil vid en besiktning för 5 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 803 mil om året och att mätarställningen idag är ca 5 344 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning5 344 mil2024-12-27

  • Besiktning5 028 mil2024-08-05

  • Besiktning4 043 mil2023-05-30

  • Besiktning2 027 mil2021-05-31

  • Registrerad0 mil2018-02-14

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-08-05

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 028 mil.

  • Besiktigad2023-05-30

    Godkänd kontrollbesiktning vid 4 043 mil.

  • Besiktigad2021-05-31

    Godkänd kontrollbesiktning vid 2 027 mil.

  • Ägarbyte2018-05-31

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2018-05-30

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2018-05-30

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2018-05-30

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2018-02-23

    Godkänd enskilt godkännande hos Besikta Halmstad-Sannarp.

  • Förregistrerad2018-02-14

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2018-02-14

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2018-02-14

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadSeptember 2017

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 166 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 72 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Lastbil
  • Längd 5600 mm
  • Bredd 2000 mm
  • Höjd 1990 mm
  • Tjänstevikt 2110 kg
  • Totalvikt 3000 kg
  • Lastvikt 890 kg
  • Släpvagnsvikt 2500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1250 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3400 mm
  • Däck fram 205/65R16C
  • Däck bak 205/65R16C
  • Fälg fram 6½JX16 ET51
  • Fälg bak 6½JX16 ET51

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 68.1 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 178 g/km
  • CO2 Landsväg 165 g/km
  • Förbrukning Stad 6.8 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 6.3 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.