Toyota Proace

Toyota Proace

MED52F - YARVFAHHWGZ149510
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Röd
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 177 HK Hästkrafter
  • 5.9 l/100km Förbrukning
  • 155 g/km Utsläpp
  • 5 939 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 9 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer MED52F
  • Chassinr / VIN YARVFAHHWGZ149510
  • Fabrikat Toyota
  • Modell Proace
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-04-09
  • Trafik i Sverige 2019-04-25
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2019-04-25
  • Senast besiktigad 2024-04-17
  • Mätarställning (besiktning) 5 939 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-06-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 8001 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 3673 SEK
  • Skattemånad Maj, Sep, Jan
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 5 939 mil vid en besiktning för 8 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 278 mil om året och att mätarställningen idag är ca 6 828 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning6 828 mil2024-12-27

  • Besiktning5 939 mil2024-04-17

  • Besiktning3 279 mil2022-03-29

  • Registrerad0 mil2019-04-09

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-04-17

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 939 mil.

  • Besiktigad2022-03-29

    Godkänd kontrollbesiktning vid 3 279 mil.

  • Registrerad2019-04-25

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2019-04-25

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-04-25

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2019-04-09

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2019-04-09

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2019-04-09

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-04-09

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadMarch 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 177 HK / 130 kW
  • Motorvolym 1997 cm3
  • Toppfart 170 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Röd
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 5309 mm
  • Bredd 1920 mm
  • Höjd 1940 mm
  • Tjänstevikt 1905 kg
  • Totalvikt 3000 kg
  • Lastvikt 1095 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1250 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3275 mm
  • Däck fram 215/65 R16
  • Däck bak 215/65 R16
  • Fälg fram 4R - 7.00J16 ET
  • Fälg bak 4R - 7.00J16 ET

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e2*2007/46*0538*05
  • Kväveoxider, NOX 35 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 165 g/km
  • CO2 Landsväg 145 g/km
  • Förbrukning Stad 6.3 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5.5 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.