Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

LBF21E - WV1ZZZSKZMX003626
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2021 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 75 HK Hästkrafter
  • 4.9 l/100km Förbrukning
  • 129 g/km Utsläpp
  • 6 590 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 16 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer LBF21E
  • Chassinr / VIN WV1ZZZSKZMX003626
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Caddy
  • Fordonsår / Modellår 2020 / 2021
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2020-12-15
  • Trafik i Sverige 2021-01-15
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2023-04-28
  • Senast besiktigad 2024-01-25
  • Mätarställning (besiktning) 6 590 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-01-31
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 5142 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 2750 SEK
  • Skattemånad Apr, Aug, Dec
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 6 590 mil vid en besiktning för 11 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 4 124 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 330 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning10 330 mil2024-12-21

  • Besiktning6 590 mil2024-01-25

  • Annons2 670 mil2023-02-13

  • Registrerad0 mil2020-12-15

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-01-25

    Godkänd kontrollbesiktning vid 6 590 mil.

  • Trafikstatus2023-04-28

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2023-04-28

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2023-04-25

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Trafikstatus2023-04-12

    Påställd och får användas i trafik.

  • Trafikstatus2023-03-24

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Trafikstatus2023-03-23

    Påställd och får användas i trafik.

  • Annons2023-02-13

    Fordonet utannonserad för 274 000 kr med en angiven mätarställning på 2 670 mil. Annonsen togs bort efter 2 månader.

  • Trafikstatus2023-01-27

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Registrerad2021-01-15

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2021-01-15

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2021-01-14

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2020-12-15

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2020-12-15

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2020-12-15

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Trafikstatus2020-12-15

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadNovember 2020

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 75 HK / 55 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 157 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 67 dB
  • Passagerare 1 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4500 mm
  • Bredd 1855 mm
  • Höjd 1819 mm
  • Tjänstevikt 1609 kg
  • Totalvikt 2220 kg
  • Lastvikt 611 kg
  • Släpvagnsvikt 1400 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 740 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1280 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2030 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2755 mm
  • Däck fram 205/60 R16 96H
  • Däck bak 205/60 R16 96H
  • Fälg fram 6,5JX16 ET48
  • Fälg bak 6,5JX16 ET48

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e13*2018/858*00003*01
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för Diesel

  • CO2 Låg 157 g/km
  • CO2 Medel 121 g/km
  • CO2 Hög 110 g/km
  • CO2 Extra Hög 141 g/km
  • CO2 Blandad 129 g/km
  • Förbrukning Låg 6 l/100km
  • Förbrukning Medel 4.6 l/100km
  • Förbrukning Hög 4.2 l/100km
  • Förbrukning Extra Hög 5.4 l/100km
  • Förbrukning Blandad 4.9 l/100km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 150 g/km
  • CO2 Landsväg 98 g/km
  • Förbrukning Stad 5.7 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 3.7 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.