Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter

KEY81D - WV1ZZZ7HZKH057499
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Röd
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 6.2 l/100km Förbrukning
  • 161 g/km Utsläpp
  • 5 874 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 10 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer KEY81D
  • Chassinr / VIN WV1ZZZ7HZKH057499
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Transporter
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-03-27
  • Trafik i Sverige 2019-10-31
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2019-10-31
  • Senast besiktigad 2024-10-08
  • Mätarställning (besiktning) 5 874 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-12-31
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 8724 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 3886 SEK
  • Skattemånad Apr, Aug, Dec
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 5 874 mil vid en besiktning för 3 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 204 mil om året och att mätarställningen idag är ca 6 138 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning6 138 mil2024-12-27

  • Besiktning5 874 mil2024-10-08

  • Besiktning3 456 mil2022-10-26

  • Registrerad0 mil2019-03-27

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-10-08

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 874 mil.

  • Besiktigad2022-10-26

    Godkänd kontrollbesiktning vid 3 456 mil.

  • Registrerad2019-10-31

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2019-10-31

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-10-31

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-10-30

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2019-03-27

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2019-03-27

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2019-03-27

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Besiktigad2019-03-27

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadFebruary 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 181 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 72 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Röd
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 5304 mm
  • Bredd 1904 mm
  • Höjd 1990 mm
  • Tjänstevikt 2112 kg
  • Totalvikt 3000 kg
  • Lastvikt 888 kg
  • Släpvagnsvikt 2500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1250 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3400 mm
  • Däck fram 205/65 R16C 107T
  • Däck bak 205/65 R16C 107T
  • Fälg fram 6,5Jx16 ET51
  • Fälg bak 6,5Jx16 ET51

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e1*2007/46*0130*30
  • Kväveoxider, NOX 68.1 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 180 g/km
  • CO2 Landsväg 150 g/km
  • Förbrukning Stad 6.9 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5.7 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.