Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

HCN07A - WV1ZZZ2KZLX062553
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2020 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Bensin Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 102 HK Hästkrafter
  • 7 l/100km Förbrukning
  • 159 g/km Utsläpp
  • 445 mil Mätarställning
  • 6 Ägare Brukare
  • 15 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer HCN07A
  • Chassinr / VIN WV1ZZZ2KZLX062553
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Caddy
  • Fordonsår / Modellår 2020 / 2020
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2020-01-14
  • Trafik i Sverige 2020-09-07
  • Antal ägare 4
  • Senaste ägarbyte 2023-12-11
  • Senast besiktigad 2023-12-08
  • Mätarställning (besiktning) 445 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-12-31
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 6083 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 1416 SEK
  • Skattemånad Dec, Apr, Aug
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 445 mil vid en besiktning för 1 år sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 36 mil om året och att mätarställningen idag är ca 483 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning483 mil2024-12-27

  • Besiktning445 mil2023-12-08

  • Annons250 mil2020-03-13

  • Registrerad0 mil2020-01-14

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Trafikstatus2023-12-11

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2023-12-11

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2023-12-08

    Godkänd kontrollbesiktning vid 445 mil.

  • Ägarbyte2023-11-13

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2023-09-13

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2023-09-12

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2020-09-07

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2020-09-07

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2020-09-07

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2020-06-18

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2020-03-13

    Fordonet utannonserad för 215 000 kr med en angiven mätarställning på 250 mil. Annonsen togs bort efter 3 månader.

  • Ägarbyte2020-01-14

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2020-01-14

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Trafikstatus2020-01-14

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2020-01-14

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • TillverkadJanuary 2020

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 102 HK / 75 kW
  • Motorvolym 999 cm3
  • Toppfart 172 km/h
  • Drivmedel Bensin
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 69 dB
  • Passagerare 1 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4408 mm
  • Bredd 1793 mm
  • Höjd 1823 mm
  • Tjänstevikt 1406 kg
  • Totalvikt 2046 kg
  • Lastvikt 640 kg
  • Släpvagnsvikt 1200 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 640 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1454 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2204 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2682 mm
  • Däck fram 195/65 R15 91T
  • Däck bak 195/65 R15 91T
  • Fälg fram 6,0JX15 ET47
  • Fälg bak 6,0JX15 ET47

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e1*2007/46*0217*33
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för Bensin

  • CO2 Låg 180 g/km
  • CO2 Medel 142 g/km
  • CO2 Hög 138 g/km
  • CO2 Extra Hög 180 g/km
  • CO2 Blandad 159 g/km
  • Förbrukning Låg 7.9 l/100km
  • Förbrukning Medel 6.2 l/100km
  • Förbrukning Hög 6.1 l/100km
  • Förbrukning Extra Hög 7.9 l/100km
  • Förbrukning Blandad 7 l/100km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

NEDC körcykel för Bensin

  • CO2 Stad 166 g/km
  • CO2 Landsväg 120 g/km
  • Förbrukning Stad 7.3 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5.3 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.