Peugeot Expert Traveller

Peugeot Expert Traveller

GKZ66K - VF3VZZKXZMZ021336
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2021 Modellår
  • Personbil Typ
  • Grå
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 278 Wh/km Förbrukning
  • 2 067 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 9 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer GKZ66K
  • Chassinr / VIN VF3VZZKXZMZ021336
  • Fabrikat Peugeot
  • Modell Expert Traveller
  • Fordonsår / Modellår 2021 / 2021
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2021-02-01
  • Trafik i Sverige 2021-10-29
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2021-10-29
  • Senast besiktigad 2024-10-23
  • Mätarställning (besiktning) 2 067 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-10-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 2 067 mil vid en besiktning för 2 månader sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 511 mil om året och att mätarställningen idag är ca 2 151 mil.

Mätarställningshistorik

  • Besiktning2 067 mil2024-10-23

  • Annons250 mil2021-05-21

  • Registrerad0 mil2021-02-01

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-10-23

    Godkänd kontrollbesiktning vid 2 067 mil.

  • Registrerad2021-10-29

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2021-10-29

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2021-10-29

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2021-05-21

    Fordonet utannonserad för 689 900 kr med en angiven mätarställning på 250 mil. Annonsen togs bort efter 3 veckor.

  • Besiktigad2021-02-01

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Ägarbyte2021-02-01

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2021-02-01

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2021-02-01

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • TillverkadJanuary 2021

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 130 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 68 dB
  • Passagerare 8 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Grå
  • Kaross Fordon Fler Ändamål
  • Längd 5309 mm
  • Bredd 1920 mm
  • Höjd 1899 mm
  • Tjänstevikt 2460 kg
  • Totalvikt 3100 kg
  • Lastvikt 640 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1150 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3275 mm
  • Däck fram 215/65 R16C
  • Däck bak 215/65 R16C
  • Fälg fram 7.00J16 ET46
  • Fälg bak 7.00J16 ET46

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e2*2007/46*0532*15
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 304 km
  • Räckvidd Stad 400 km
  • Elförbrukning Blandad 278 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.