Nilsson Hearse 3D

Nilsson Hearse 3D

DUX547 - YSNH388A0D1275459
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2013 Modellår
  • Personbil Typ
  • Grå
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • 2WD Drivhjul
  • 163 HK Hästkrafter
  • 5.7 l/100km Förbrukning
  • 149 g/km Utsläpp
  • 16 112 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 13 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer DUX547
  • Chassinr / VIN YSNH388A0D1275459
  • Fabrikat Nilsson
  • Modell Hearse 3D
  • Fordonsår / Modellår 2013 / 2013
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2013-06-29
  • Trafik i Sverige 2013-08-26
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2013-08-26
  • Senast besiktigad 2024-03-04
  • Mätarställning (besiktning) 16 112 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-05-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 16 112 mil vid en besiktning för 10 månader sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 1 058 mil om året och att mätarställningen idag är ca 16 962 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning16 962 mil2024-12-22

  • Besiktning16 112 mil2024-03-04

  • Besiktning14 939 mil2023-01-25

  • Besiktning13 288 mil2021-11-22

  • Besiktning12 285 mil2021-01-25

  • Besiktning9 669 mil2019-05-13

  • Besiktning8 232 mil2018-05-21

  • Besiktning5 131 mil2016-10-10

  • Registrerad0 mil2013-06-29

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-03-04

    Godkänd kontrollbesiktning vid 16 112 mil.

  • Besiktigad2023-01-25

    Godkänd kontrollbesiktning vid 14 939 mil.

  • Besiktigad2021-11-22

    Godkänd kontrollbesiktning vid 13 288 mil.

  • Besiktigad2021-01-25

    Godkänd kontrollbesiktning vid 12 285 mil.

  • Besiktigad2019-05-13

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 669 mil.

  • Besiktigad2018-05-21

    Godkänd kontrollbesiktning vid 8 232 mil.

  • Besiktigad2016-10-10

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 131 mil hos Opus Högdalen.

  • Ägarbyte2013-08-26

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2013-08-26

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2013-08-26

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Förregistrerad2013-06-29

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2013-06-29

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2013-06-24

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadJune 2013

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 163 HK / 120 kW
  • Motorvolym 1984 cm3
  • Toppfart 205 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Okänd
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 69 dB
  • Passagerare 1 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Grå
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn, Likvagnar
  • Längd 5573 mm
  • Bredd 1861 mm
  • Höjd 1800 mm
  • Tjänstevikt 2090 kg
  • Totalvikt 2580 kg
  • Lastvikt 490 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 920 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1670 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 3566 mm
  • Däck fram 225/50 R17 MIN. 98W
  • Däck bak 225/50 R17 MIN. 98W
  • Fälg fram 7JX17X50
  • Fälg bak 7JX17X50

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e11*2007/46*0176*13
  • Kväveoxider, NOX 132.3 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 188 g/km
  • CO2 Landsväg 126 g/km
  • Förbrukning Stad 7.2 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 4.8 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.