Volkswagen ABT E-Caddy

Volkswagen ABT E-Caddy

DCL05G - WV1ZZZ2KZLX057103
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2020 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 274 Wh/km Förbrukning
  • 2 414 mil Mätarställning
  • 4 Ägare Brukare
  • 11 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer DCL05G
  • Chassinr / VIN WV1ZZZ2KZLX057103
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ABT E-Caddy
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2020
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2020-06-11
  • Trafik i Sverige 2020-12-29
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2022-06-15
  • Senast besiktigad 2023-10-11
  • Mätarställning (besiktning) 2 414 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-10-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 2 414 mil vid en besiktning för 1 år och 2 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 387 mil om året och att mätarställningen idag är ca 4 097 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning4 097 mil2024-12-27

  • Besiktning2 414 mil2023-10-11

  • Annons100 mil2022-02-10

  • Registrerad0 mil2020-06-11

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2023-10-11

    Godkänd kontrollbesiktning vid 2 414 mil.

  • Ägarbyte2022-06-15

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2022-02-10

    Fordonet utannonserad för 399 900 kr med en angiven mätarställning på 100 mil. Annonsen togs bort efter 3 månader.

  • Trafikstatus2020-12-29

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2020-12-29

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2020-12-29

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2020-12-28

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2020-06-11

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2020-06-11

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2020-06-11

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2020-06-11

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadDecember 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 120 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 67 dB
  • Passagerare 1 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4878 mm
  • Bredd 1793 mm
  • Höjd 1836 mm
  • Tjänstevikt 1758 kg
  • Totalvikt 2290 kg
  • Lastvikt 532 kg
  • Släpvagnsvikt 750 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1210 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1960 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3006 mm
  • Däck fram 195/65R1595TRF
  • Däck bak 195/65R1595TRF
  • Fälg fram 6JX15ET47
  • Fälg bak 6JX15ET47

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e24*KS07/46*0638*00
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 136 km
  • Räckvidd Stad 159 km
  • Elförbrukning Blandad 274 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.