Renault Kangoo

Renault Kangoo

BHJ53R - VF1FW51M162575281
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 90 HK Hästkrafter
  • 4.7 l/100km Förbrukning
  • 123 g/km Utsläpp
  • 9 447 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 11 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer BHJ53R
  • Chassinr / VIN VF1FW51M162575281
  • Fabrikat Renault
  • Modell Kangoo
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-02-26
  • Trafik i Sverige 2019-03-28
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2019-04-08
  • Senast besiktigad 2024-02-01
  • Mätarställning (besiktning) 9 447 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-04-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 4569 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 2536 SEK
  • Skattemånad Jun, Okt, Feb
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 9 447 mil vid en besiktning för 11 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 482 mil om året och att mätarställningen idag är ca 11 691 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning11 691 mil2024-12-27

  • Besiktning9 447 mil2024-02-01

  • Besiktning4 764 mil2022-03-17

  • Registrerad0 mil2019-02-26

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-02-01

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 447 mil.

  • Besiktigad2022-03-17

    Godkänd kontrollbesiktning vid 4 764 mil.

  • Ägarbyte2019-04-08

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-04-08

    Påställd och får användas i trafik.

  • Trafikstatus2019-03-29

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Registrerad2019-03-28

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2019-03-28

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2019-02-26

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2019-02-26

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Trafikstatus2019-02-26

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2019-02-26

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • TillverkadFebruary 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 90 HK / 66 kW
  • Motorvolym 1461 cm3
  • Toppfart 160 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 72 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Ja Annan

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4666 mm
  • Bredd 1829 mm
  • Höjd 1802 mm
  • Tjänstevikt 1567 kg
  • Totalvikt 2200 kg
  • Lastvikt 633 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 745 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1300 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2050 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3081 mm
  • Däck fram 195/65 R15 (95)T
  • Däck bak 195/65 R15 (95)T
  • Fälg fram 6.00 J 15 - 44
  • Fälg bak 6.00 J 15 - 44

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e2*2007/46*0006*41
  • Kväveoxider, NOX 21.2 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 134 g/km
  • CO2 Landsväg 118 g/km
  • Förbrukning Stad 5.2 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 4.5 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.