Toyota Hilux

Toyota Hilux

APO837 - AHTBB3CD501744922
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2017 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Mörkgrå
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 7.8 l/100km Förbrukning
  • 204 g/km Utsläpp
  • 13 769 mil Mätarställning
  • 6 Ägare Brukare
  • 14 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer APO837
  • Chassinr / VIN AHTBB3CD501744922
  • Fabrikat Toyota
  • Modell Hilux
  • Fordonsår / Modellår 2017 / 2017
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2018-05-30
  • Trafik i Sverige 2018-06-28
  • Antal ägare 5
  • Senaste ägarbyte 2023-03-31
  • Senast besiktigad 2024-03-05
  • Mätarställning (besiktning) 13 769 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-05-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 13 769 mil vid en besiktning för 10 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 3 139 mil om året och att mätarställningen idag är ca 16 323 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning16 323 mil2024-12-27

  • Besiktning13 769 mil2024-03-05

  • Annons10 758 mil2023-03-23

  • Besiktning7 430 mil2021-07-13

  • Registrerad0 mil2018-05-30

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-03-05

    Godkänd kontrollbesiktning vid 13 769 mil.

  • Ägarbyte2023-03-31

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2023-03-30

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2023-03-23

    Fordonet utannonserad för 369 800 kr med en angiven mätarställning på 10 758 mil. Annonsen togs bort efter 4 dagar.

  • Besiktigad2021-07-13

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 430 mil.

  • Ägarbyte2021-06-24

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2021-06-23

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2018-06-28

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2018-06-28

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2018-06-28

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2018-05-30

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2018-05-30

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2018-05-30

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Besiktigad2018-05-30

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadOctober 2017

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 2393 cm3
  • Toppfart 170 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 69 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Mörkgrå
  • Kaross Pickup
  • Längd 5330 mm
  • Bredd 1855 mm
  • Höjd 1815 mm
  • Tjänstevikt 2208 kg
  • Totalvikt 3210 kg
  • Lastvikt 1002 kg
  • Släpvagnsvikt 3200 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1040 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3085 mm
  • Däck fram 265/60R18
  • Däck bak 265/60R18
  • Fälg fram 18X7 1/2J
  • Fälg bak 18X7 1/2J

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1G
  • Typgodkännandenr. e11*2007/46*2587*05
  • Kväveoxider, NOX 67.5 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 250 g/km
  • CO2 Landsväg 177 g/km
  • Förbrukning Stad 9.5 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 6.7 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.