Hyundai I20

Hyundai I20

ZAA633 - NLHB251BAJZ397318
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2018 Modellår
  • Personbil Typ
  • Röd
    Färg
  • Bensin Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 75 HK Hästkrafter
  • 5.1 l/100km Förbrukning
  • 119 g/km Utsläpp
  • 6 648 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 17 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer ZAA633
  • Chassinr / VIN NLHB251BAJZ397318
  • Fabrikat Hyundai
  • Modell I20
  • Fordonsår / Modellår 2017 / 2018
  • Status Avställd
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2017-11-28
  • Trafik i Sverige 2018-03-15
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2018-03-15
  • Senast besiktigad 2024-07-05
  • Mätarställning (besiktning) 6 648 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-09-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Årlig skatt 536 SEK
  • Skattemånad Juni
  • Kreditköp Nej
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 6 648 mil vid en besiktning för 5 månader sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 620 mil om året och att mätarställningen idag är ca 6 794 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning6 794 mil2024-09-29

  • Besiktning6 648 mil2024-07-05

  • Besiktning5 866 mil2023-04-03

  • Besiktning3 970 mil2021-02-02

  • Annons1 mil2017-12-29

  • Registrerad0 mil2018-03-15

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Trafikstatus2024-09-29

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Besiktigad2024-07-05

    Godkänd kontrollbesiktning vid 6 648 mil.

  • Trafikstatus2024-04-01

    Påställd och får användas i trafik.

  • Trafikstatus2023-11-30

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Besiktigad2023-04-03

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 866 mil.

  • Trafikstatus2023-03-30

    Påställd och får användas i trafik.

  • Trafikstatus2022-10-01

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Besiktigad2021-02-02

    Godkänd kontrollbesiktning vid 3 970 mil.

  • Trafikstatus2018-03-15

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2018-03-15

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2018-03-15

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2018-02-14

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2017-12-29

    Fordonet utannonserad med en angiven mätarställning på 1 mil. Annonsen bortagen efter 1 månad.

  • Förregistrerad2017-11-28

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2017-11-28

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2017-11-28

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2017-11-13

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadNovember 2017

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Teknisk data

  • Motoreffekt 75 HK / 55 kW
  • Motorvolym 1248 cm3
  • Toppfart 170 km/h
  • Drivmedel Bensin
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 72 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Röd
  • Kaross Halvkombi
  • Längd 4035 mm
  • Bredd 1734 mm
  • Höjd 1474 mm
  • Tjänstevikt 1112 kg
  • Totalvikt 1580 kg
  • Lastvikt 468 kg
  • Släpvagnsvikt 910 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 450 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1920 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2670 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 2570 mm
  • Däck fram 185/65R15 88H
  • Däck bak 185/65R15 88H
  • Fälg fram 6.0Jx15/ET47
  • Fälg bak 6.0Jx15/ET47

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e11*2007/46*1600*07
  • Kväveoxider, NOX 34.5 mg/km

Testdata

NEDC

Körcykel för Bensin

  • CO2 Stad 152 g/km
  • CO2 Landsväg 97 g/km
  • Förbrukning Stad 6.6 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 4.2 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.

Feedback