-
2019 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Automat Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
150 HK Hästkrafter
-
7 l/100km Förbrukning
-
183 g/km Utsläpp
-
37 816 mil Mätarställning
-
3 Ägare Brukare
-
14 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer YUM907
- Chassinr / VIN WV2ZZZ2KZKX040934
- Fabrikat Volkswagen
- Modell Caddy
- Fordonsår / Modellår 2018 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2018-11-13
- Trafik i Sverige 2019-03-20
- Antal ägare 2
- Senaste ägarbyte 2024-08-12
- Senast besiktigad 2024-11-22
- Mätarställning (besiktning) 37 816 mil
- Nästa besiktning senast 2025-11-30
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 6313 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 3176 SEK
- Skattemånad Dec, Apr, Aug
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 37 816 mil vid en besiktning för 4 veckor sedan.
Vi uppskattar att bilen körs 6 132 mil om året och att mätarställningen idag är ca 38 303 mil.
Mätarställningshistorik
-
Besiktning37 816 mil2024-11-22
-
Besiktning37 435 mil2024-11-01
-
Besiktning31 325 mil2023-11-03
-
Besiktning24 882 mil2022-11-16
-
Besiktning17 469 mil2021-11-04
-
Besiktning12 165 mil2021-01-19
-
Besiktning7 391 mil2020-03-09
-
Registrerad0 mil2018-11-13
-
Besiktigad2024-11-22
Godkänd kontrollbesiktning vid 37 816 mil.
-
Besiktigad2024-11-01
Ej godkänd kontrollbesiktning vid 37 435 mil.
-
Ägarbyte2024-08-12
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2023-11-03
Godkänd kontrollbesiktning vid 31 325 mil.
-
Besiktigad2022-11-16
Godkänd kontrollbesiktning vid 24 882 mil.
-
Besiktigad2021-11-04
Godkänd kontrollbesiktning vid 17 469 mil.
-
Besiktigad2021-01-19
Godkänd kontrollbesiktning vid 12 165 mil.
-
Besiktigad2020-03-09
Godkänd kontrollbesiktning vid 7 391 mil.
-
Registrerad2019-03-20
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2019-03-20
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2019-03-20
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2018-11-13
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2018-11-13
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Ägarbyte2018-11-13
Ny ägare registrerad.
-
TillverkadOctober 2018
Bilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 150 HK / 110 kW
- Motorvolym 1968 cm3
- Toppfart 192 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 70 dB
- Passagerare 6 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Fordon Fler Ändamål, Taxi
- Längd 4980 mm
- Bredd 1825 mm
- Höjd 1925 mm
- Tjänstevikt 1855 kg
- Totalvikt 2385 kg
- Lastvikt 530 kg
- Släpvagnsvikt 1400 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1115 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1865 kg (Teoretisk)
- Antal axlar Okänd
- Axelavstånd 3006 mm
- Däck fram 205/55 R16 94H
- Däck bak 205/55 R16 94H
- Fälg fram 6JX16 ET50
- Fälg bak 6JX16 ET50
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Kväveoxider, NOX 41.9 mg/km
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 227 g/km
- CO2 Medel 175 g/km
- CO2 Hög 156 g/km
- CO2 Extra Hög 196 g/km
- CO2 Blandad 183 g/km
- Förbrukning Låg 8.6 l/100km
- Förbrukning Medel 6.7 l/100km
- Förbrukning Hög 6 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 7.5 l/100km
- Förbrukning Blandad 7 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 160 g/km
- CO2 Landsväg 130 g/km
- Förbrukning Stad 6.1 l/100km
- Förbrukning Landsväg 4.9 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.