-
2018 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
150 HK Hästkrafter
-
7 l/100km Förbrukning
-
182 g/km Utsläpp
-
9 494 mil Mätarställning
-
2 Ägare Brukare
-
8 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer YOC682
- Chassinr / VIN WV3ZZZ7JZJX033879
- Fabrikat Volkswagen
- Modell TRP P-U DSG 4M
- Fordonsår / Modellår 2018 / 2018
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2018-06-19
- Trafik i Sverige 2018-12-05
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2018-12-05
- Senast besiktigad 2023-12-04
- Mätarställning (besiktning) 9 494 mil
- Nästa besiktning senast 2025-02-28
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 11255 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 4632 SEK
- Skattemånad Maj, Sep, Jan
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 9 494 mil vid en besiktning för 1 år sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 300 mil om året och att mätarställningen idag är ca 11 913 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning11 913 mil2024-12-22
-
Besiktning9 494 mil2023-12-04
-
Besiktning4 908 mil2021-12-08
-
Registrerad0 mil2018-06-19
-
Besiktigad2023-12-04
Godkänd kontrollbesiktning vid 9 494 mil.
-
Besiktigad2021-12-08
Godkänd kontrollbesiktning vid 4 908 mil.
-
Ägarbyte2018-12-05
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2018-12-05
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2018-12-05
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Förregistrerad2018-06-19
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Trafikstatus2018-06-19
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2018-06-19
Ny ägare registrerad.
-
TillverkadJune 2018
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 150 HK / 110 kW
- Motorvolym 1968 cm3
- Toppfart 163 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 71 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Ja Kula
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Lastbil
- Längd 5610 mm
- Bredd 2000 mm
- Höjd 1970 mm
- Tjänstevikt 2495 kg
- Totalvikt 3000 kg
- Lastvikt 505 kg
- Släpvagnsvikt 2500 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1250 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3400 mm
- Däck fram 205/65R16C 107/105T
- Däck bak 205/65R16C 107/105T
- Fälg fram 6,5JX16 ET52
- Fälg bak 6,5JX16 ET52
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Kväveoxider, NOX 78.7 mg/km
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 191 g/km
- CO2 Landsväg 176 g/km
- Förbrukning Stad 7.3 l/100km
- Förbrukning Landsväg 6.7 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.