-
2023 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel, Biodiesel Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
150 HK Hästkrafter
-
9.3 l/100km Förbrukning
-
244 g/km Utsläpp
-
0 mil Mätarställning
-
3 Ägare Brukare
-
8 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer XYD96P
- Chassinr / VIN AHTBB3CD201787226
- Fabrikat Toyota
- Modell Hilux
- Fordonsår / Modellår 2023 / 2023
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2024-02-05
- Trafik i Sverige 2024-05-03
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2024-05-03
- Senast besiktigad 2024-02-05
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2027-05-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 24967 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 6834 SEK
- Skattemånad Nov, Mar, Jul
- Kreditköp Nej
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Trafikstatus2024-05-03
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2024-05-03
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2024-05-03
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2024-02-07
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2024-02-05
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2024-02-05
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Förregistrerad2024-02-05
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Trafikstatus2024-02-05
Avställd och får ej användas i trafik.
-
TillverkadOctober 2023
Den lätta lastbilen tillverkad.
- Motoreffekt 150 HK / 110 kW
- Motorvolym 2393 cm3
- Toppfart 170 km/h
- Drivmedel Diesel, Biodiesel
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 71 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Pickup
- Längd 5325 mm
- Bredd 1855 mm
- Höjd 1815 mm
- Tjänstevikt 2252 kg
- Totalvikt 3210 kg
- Lastvikt 958 kg
- Släpvagnsvikt 3500 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1040 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3085 mm
- Däck fram 265/65R17
- Däck bak 265/65R17
- Fälg fram 17X7 1/2J ET30
- Fälg bak 17X7 1/2J ET30
Övrigt
- Fordonskategori EU N1G
- Typgodkännandenr. e6*2007/46*0337*09
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP
Körcykel för Diesel
- CO2 Låg 280 g/km
- CO2 Medel 232 g/km
- CO2 Hög 213 g/km
- CO2 Extra Hög 265 g/km
- CO2 Blandad 244 g/km
- Förbrukning Låg 10.7 l/100km
- Förbrukning Medel 8.8 l/100km
- Förbrukning Hög 8.1 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 10.1 l/100km
- Förbrukning Blandad 9.3 l/100km
Körcykel för Biodiesel
- CO2 Låg 280 g/km
- CO2 Medel 232 g/km
- CO2 Hög 213 g/km
- CO2 Extra Hög 265 g/km
- CO2 Blandad 244 g/km
- Förbrukning Låg 10.7 l/100km
- Förbrukning Medel 8.8 l/100km
- Förbrukning Hög 8.1 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 10.1 l/100km
- Förbrukning Blandad 9.3 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.