-
2024 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
El Bränsle
-
Automat Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
Okänd Hästkrafter
-
150 Wh/km Förbrukning
-
0 mil Mätarställning
-
2 Ägare Brukare
-
7 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer XCG58P
- Chassinr / VIN WVWZZZE10RP021678
- Fabrikat Volkswagen
- Modell ID.3 PRO 150 KW
- Fordonsår / Modellår 2024 / 2024
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2024-04-02
- Trafik i Sverige 2024-05-14
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2024-05-14
- Senast besiktigad 2024-04-02
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2027-05-31
- Miljöklass Ecel
- Utsläppsklass El
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 360 SEK
- Skattemånad Januari
- Kreditköp Nej
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Ägarbyte2024-05-14
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2024-05-14
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Trafikstatus2024-05-14
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2024-04-02
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2024-04-02
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Förregistrerad2024-04-02
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Trafikstatus2024-04-02
Avställd och får ej användas i trafik.
-
TillverkadMarch 2024
Bilen tillverkad.
- Motoreffekt Okänd
- Motorvolym Okänd
- Toppfart 160 km/h
- Drivmedel El
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 67 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Stationsvagn Kombivagn
- Längd 4264 mm
- Bredd 1809 mm
- Höjd 1556 mm
- Tjänstevikt 1848 kg
- Totalvikt 2280 kg
- Lastvikt 432 kg
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2770 mm
- Däck fram 215/55 R18 95T
- Däck bak 215/55 R18 95T
- Fälg fram 7,5JX18 ET50
- Fälg bak 7,5JX18 ET50
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e1*2007/46*2033*15
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP
Körcykel för El
- Räckvidd 430 km
- Räckvidd Stad 543 km
- Elförbrukning Blandad 150 Wh/km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.