Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

UPG17F - WV1ZZZ2KZLX136736
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2020 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 102 HK Hästkrafter
  • 6.4 l/100km Förbrukning
  • 167 g/km Utsläpp
  • 11 346 mil Mätarställning
  • 6 Ägare Brukare
  • 17 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer UPG17F
  • Chassinr / VIN WV1ZZZ2KZLX136736
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Caddy
  • Fordonsår / Modellår 2020 / 2020
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2020-08-25
  • Trafik i Sverige 2020-11-30
  • Antal ägare 6
  • Senaste ägarbyte 2024-12-16
  • Senast besiktigad 2024-03-15
  • Mätarställning (besiktning) 11 346 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-02-28
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 9447 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 4099 SEK
  • Skattemånad Dec, Apr, Aug
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Nej

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 11 346 mil vid en besiktning för 9 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 606 mil om året och att mätarställningen idag är ca 12 605 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning12 605 mil2024-12-26

  • Besiktning11 346 mil2024-03-15

  • Besiktning11 040 mil2024-02-16

  • Besiktning10 891 mil2023-12-04

  • Registrerad0 mil2020-08-25

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2024-12-16

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2024-11-29

    Ny ägare registrerad.

  • Annons2024-11-25

    Fordonet utannonserad för 169 900 kr.

  • Ägarbyte2024-11-21

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2024-03-15

    Godkänd kontrollbesiktning vid 11 346 mil.

  • Besiktigad2024-02-16

    Ej godkänd kontrollbesiktning vid 11 040 mil.

  • Besiktigad2023-12-04

    Ej godkänd kontrollbesiktning vid 10 891 mil.

  • Trafikstatus2020-12-17

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2020-12-17

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2020-12-01

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Registrerad2020-11-30

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2020-11-30

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2020-11-30

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2020-08-25

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2020-08-25

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2020-08-25

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Besiktigad2020-08-25

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadJuly 2020

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 102 HK / 75 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 170 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 70 dB
  • Passagerare 1 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4878 mm
  • Bredd 1793 mm
  • Höjd 1836 mm
  • Tjänstevikt 1632 kg
  • Totalvikt 2346 kg
  • Lastvikt 714 kg
  • Släpvagnsvikt 1500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1154 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1904 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3006 mm
  • Däck fram 195/65 R15 95T rf.
  • Däck bak 195/65 R15 95T rf.
  • Fälg fram 6,0JX15 ET47
  • Fälg bak 6,0JX15 ET47

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e1*2007/46*0217*34
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för Diesel

  • CO2 Låg 202 g/km
  • CO2 Medel 159 g/km
  • CO2 Hög 143 g/km
  • CO2 Extra Hög 180 g/km
  • CO2 Blandad 167 g/km
  • Förbrukning Låg 7.7 l/100km
  • Förbrukning Medel 6.1 l/100km
  • Förbrukning Hög 5.4 l/100km
  • Förbrukning Extra Hög 6.9 l/100km
  • Förbrukning Blandad 6.4 l/100km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 161 g/km
  • CO2 Landsväg 132 g/km
  • Förbrukning Stad 6.1 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.