-
2019 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Blå Färg
-
Diesel Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
258 HK Hästkrafter
-
8.4 l/100km Förbrukning
-
220 g/km Utsläpp
-
7 729 mil Mätarställning
-
3 Ägare Brukare
-
14 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer UFD67L
- Chassinr / VIN WV1ZZZ2HZKH011583
- Fabrikat Volkswagen
- Modell Amarok
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-01-22
- Trafik i Sverige 2019-02-28
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2019-02-28
- Senast besiktigad 2024-02-09
- Mätarställning (besiktning) 7 729 mil
- Nästa besiktning senast 2025-04-30
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 15834 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 5982 SEK
- Skattemånad Dec, Apr, Aug
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Senaste raporterade mätarställning var 7 729 mil vid en besiktning för 10 månader sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 657 mil om året och att mätarställningen idag är ca 8 280 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning8 280 mil2024-12-11
-
Besiktning7 729 mil2024-02-09
-
Besiktning6 386 mil2022-02-24
-
Registrerad0 mil2019-02-28
-
Besiktigad2024-02-09
Godkänd kontrollbesiktning vid 7 729 mil.
-
Dinitrol Center2023-04-14
Rostskyddsbehandling / Kompletteringsbehandling utförd.
-
Besiktigad2022-02-24
Godkänd kontrollbesiktning vid 6 386 mil.
-
Dinitrol Center2021-05-10
Rostskyddsbehandling / Kompletteringsbehandling utförd.
-
DITEC®2019-03-12
Grundbehandling (Lackkonservering) utförd.
-
Dinitrol Center2019-03-01
Rostskyddsbehandling / DINITROL® Tuff-Kote Dinol utförd.
-
Trafikstatus2019-02-28
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2019-02-28
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2019-02-28
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2019-02-27
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2019-01-22
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Ägarbyte2019-01-22
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2019-01-22
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2019-01-22
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadJanuary 2019
Den lätta lastbilen tillverkad.
- Motoreffekt 258 HK / 190 kW
- Motorvolym 2967 cm3
- Toppfart 205 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 80 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Blå
- Kaross Lastbil
- Längd 5191 mm
- Bredd 1954 mm
- Höjd 1834 mm
- Tjänstevikt 2355 kg
- Totalvikt 2920 kg
- Lastvikt 565 kg
- Släpvagnsvikt 3500 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1330 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3090 mm
- Däck fram 245/65 R17 xl 111H
- Däck bak 245/65 R17 xl 111H
- Fälg fram 8,0Jx17 ET49
- Fälg bak 8,0Jx17 ET49
Övrigt
- Fordonskategori EU N1G
- Typgodkännandenr. e1*2007/46*0356*16
- Kväveoxider, NOX 86.7 mg/km
NEDC
Körcykel för Diesel
- CO2 Stad 243 g/km
- CO2 Landsväg 207 g/km
- Förbrukning Stad 9.2 l/100km
- Förbrukning Landsväg 7.9 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.