-
2019 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
Bensin, Cng Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
111 HK Hästkrafter
-
7.8 l/100km Förbrukning
-
176 g/km Utsläpp
-
5 858 mil Mätarställning
-
2 Ägare Brukare
-
7 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer UCY07F
- Chassinr / VIN TSMLYE01S00692031
- Fabrikat Suzuki
- Modell Vitara
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-07-17
- Trafik i Sverige 2020-03-31
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2020-03-31
- Senast besiktigad 2023-03-23
- Mätarställning (besiktning) 5 858 mil
- Nästa besiktning senast 2025-03-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 1075 SEK
- Skattemånad December
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 5 858 mil vid en besiktning för 1 år och 9 månader sedan.
Vi uppskattar att bilen körs 1 570 mil om året och att mätarställningen idag är ca 8 610 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning8 610 mil2024-12-22
-
Besiktning5 858 mil2023-03-23
-
Registrerad0 mil2019-07-17
-
Besiktigad2023-03-23
Godkänd kontrollbesiktning vid 5 858 mil.
-
Registrerad2020-03-31
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2020-03-31
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-03-31
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2019-07-17
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2019-07-17
Ny ägare registrerad.
-
Förregistrerad2019-07-17
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadApril 2019
Bilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 111 HK / 82 kW
- Motorvolym 998 cm3
- Toppfart 165 km/h
- Drivmedel Bensin, Cng
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 68 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Halvkombi
- Längd 4170 mm
- Bredd 1775 mm
- Höjd 1595 mm
- Tjänstevikt 1390 kg
- Totalvikt 1730 kg
- Lastvikt 340 kg
- Släpvagnsvikt 1200 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 400 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1770 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2520 kg (Teoretisk)
- Antal axlar Okänd
- Axelavstånd 2500 mm
- Däck fram 215/55R17 94V
- Däck bak 215/55R17 94V
- Fälg fram 17 X 6 1/2 J, OFFSET
- Fälg bak 17 X 6 1/2 J, OFFSET
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Bensin
- CO2 Låg 209 g/km
- CO2 Medel 166 g/km
- CO2 Hög 154 g/km
- CO2 Extra Hög 188 g/km
- CO2 Blandad 176 g/km
- Förbrukning Låg 9.2 l/100km
- Förbrukning Medel 7.3 l/100km
- Förbrukning Hög 6.8 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 8.3 l/100km
- Förbrukning Blandad 7.8 l/100km
WLTP körcykel för Cng
- CO2 Blandad 103 g/km
- Förbrukning Blandad 5.3 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Bensin
- CO2 Stad 159 g/km
- CO2 Landsväg 122 g/km
- Förbrukning Stad 7 l/100km
- Förbrukning Landsväg 5.3 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.