-
2019 Modellår
-
Personbil Typ
-
Blå Färg
-
Bensin Bränsle
-
2WD Drivhjul
-
120 HK Hästkrafter
-
7.1 l/100km Förbrukning
-
166 g/km Utsläpp
-
5 290 mil Mätarställning
-
6 Ägare Brukare
-
16 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer THL06R
- Chassinr / VIN 1C4BU0000KPK74643
- Fabrikat Jeep
- Modell Renegade
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-07-05
- Trafik i Sverige 2020-07-31
- Antal ägare 5
- Senaste ägarbyte 2022-03-05
- Senast besiktigad 2023-07-12
- Mätarställning (besiktning) 5 290 mil
- Nästa besiktning senast 2025-07-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 6832 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 1570 SEK
- Skattemånad Nov, Mar, Jul
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 5 290 mil vid en besiktning för 1 år och 5 månader sedan.
Vi uppskattar att bilen körs 1 314 mil om året och att mätarställningen idag är ca 7 209 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning7 209 mil2024-12-26
-
Besiktning5 290 mil2023-07-12
-
Registrerad0 mil2019-07-05
-
Besiktigad2023-07-12
Godkänd kontrollbesiktning vid 5 290 mil.
-
Trafikstatus2022-03-05
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2022-03-05
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2022-02-25
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2022-02-18
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-06-30
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2021-06-30
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-05-26
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2021-01-21
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2020-07-31
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-07-31
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2020-07-31
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Förregistrerad2019-07-05
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Besiktigad2019-07-05
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2019-07-05
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2019-07-05
Ny ägare registrerad.
-
TillverkadJuly 2019
Bilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 120 HK / 88 kW
- Motorvolym 999 cm3
- Toppfart 185 km/h
- Drivmedel Bensin
- Växellåda Okänd
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 66 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Blå
- Kaross Fordon Fler Ändamål
- Längd 4239 mm
- Bredd 1805 mm
- Höjd 1702 mm
- Tjänstevikt 1454 kg
- Totalvikt 1860 kg
- Lastvikt 406 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 600 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1640 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2390 kg (Teoretisk)
- Antal axlar Okänd
- Axelavstånd 2570 mm
- Däck fram 215/60R17 96H -
- Däck bak 215/60R17 96H -
- Fälg fram 7Jx17-40
- Fälg bak 7Jx17-40
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e3*2007/46*0300*25
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Bensin
- CO2 Låg 204 g/km
- CO2 Medel 156 g/km
- CO2 Hög 141 g/km
- CO2 Extra Hög 180 g/km
- CO2 Blandad 166 g/km
- Förbrukning Låg 9 l/100km
- Förbrukning Medel 6.9 l/100km
- Förbrukning Hög 6.2 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 8 l/100km
- Förbrukning Blandad 7.1 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Bensin
- CO2 Stad 168 g/km
- CO2 Landsväg 114 g/km
- Förbrukning Stad 7.4 l/100km
- Förbrukning Landsväg 5 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.