Volkswagen ID.4 PRO 150 KW

Volkswagen ID.4 PRO 150 KW

TGU76Z - WVGZZZE2ZMP022270
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2021 Modellår
  • Personbil Typ
  • Vit
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 182 Wh/km Förbrukning
  • 5 315 mil Mätarställning
  • 4 Ägare Brukare
  • 15 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer TGU76Z
  • Chassinr / VIN WVGZZZE2ZMP022270
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ID.4 PRO 150 KW
  • Fordonsår / Modellår 2021 / 2021
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2021-03-10
  • Trafik i Sverige 2021-08-17
  • Antal ägare 3
  • Senaste ägarbyte 2023-11-15
  • Senast besiktigad 2024-10-23
  • Mätarställning (besiktning) 5 315 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-09-30
  • Miljöklass Ecel
  • Utsläppsklass El
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Årlig skatt 360 SEK
  • Skattemånad November
  • Kreditköp Nej
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 5 315 mil vid en besiktning för 1 månad sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 1 642 mil om året och att mätarställningen idag är ca 5 513 mil.

Mätarställningshistorik

  • Besiktning5 315 mil2024-10-23

  • Besiktning4 977 mil2024-09-05

  • Registrerad0 mil2021-08-17

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-10-23

    Kontrollbesiktning vid 5 315 mil.

  • Besiktigad2024-09-05

    Ej godkänd kontrollbesiktning vid 4 977 mil.

  • Trafikstatus2023-11-15

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2023-11-15

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2023-10-18

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2023-08-10

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Trafikstatus2022-06-16

    Påställd och får användas i trafik.

  • Trafikstatus2022-05-16

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2021-08-17

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2021-08-17

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2021-08-17

    Påställd och får användas i trafik.

  • Förregistrerad2021-03-10

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Besiktigad2021-03-10

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Ägarbyte2021-03-10

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2021-03-10

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadMarch 2021

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 160 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 65 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4584 mm
  • Bredd 1852 mm
  • Höjd 1603 mm
  • Tjänstevikt 2177 kg
  • Totalvikt 2660 kg
  • Lastvikt 483 kg
  • Släpvagnsvikt 1000 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 840 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1590 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2771 mm
  • Däck fram 235/50 R20 100T
  • Däck bak 255/45 R20 101T
  • Fälg fram 8,0JX20 ET45
  • Fälg bak 8,0JX20 ET45

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00004*01
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP

Körcykel för El

  • Räckvidd 496 km
  • Räckvidd Stad 656 km
  • Elförbrukning Blandad 182 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

Feedback