Toyota Yaris Hybrid

Toyota Yaris Hybrid

SSZ746 - VNKKD3D300A420684
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2018 Modellår
  • Personbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Bensin, El Bränsle
  • Variomatic Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 73 HK Hästkrafter
  • 3.3 l/100km Förbrukning
  • 75 g/km Utsläpp
  • 9 331 mil Mätarställning
  • 4 Ägare Brukare
  • 14 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer SSZ746
  • Chassinr / VIN VNKKD3D300A420684
  • Fabrikat Toyota
  • Modell Yaris Hybrid
  • Fordonsår / Modellår 2018 / 2018
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2018-02-01
  • Trafik i Sverige 2018-03-02
  • Antal ägare 3
  • Senaste ägarbyte 2024-09-06
  • Senast besiktigad 2024-02-15
  • Mätarställning (besiktning) 9 331 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-04-30

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 9 331 mil vid en besiktning för 10 månader sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 1 387 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 509 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning10 509 mil2024-12-21

  • Besiktning9 331 mil2024-02-15

  • Besiktning7 829 mil2023-01-19

  • Besiktning6 759 mil2022-03-25

  • Besiktning6 678 mil2022-03-01

  • Besiktning5 362 mil2021-03-12

  • Registrerad0 mil2018-02-01

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2024-09-06

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2024-02-15

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 331 mil.

  • Besiktigad2023-01-19

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 829 mil.

  • Besiktigad2022-03-25

    Godkänd kontrollbesiktning vid 6 759 mil.

  • Besiktigad2022-03-01

    Ej godkänd kontrollbesiktning vid 6 678 mil.

  • Besiktigad2021-03-12

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 362 mil.

  • Ägarbyte2018-03-03

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2018-03-02

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2018-03-02

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2018-03-02

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2018-02-01

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2018-02-01

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2018-02-01

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Besiktigad2018-01-16

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadJanuary 2018

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 73 HK / 54 kW
  • Motorvolym 1497 cm3
  • Toppfart 165 km/h
  • Drivmedel Bensin, El
  • Växellåda Variomatic
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Fordon Fler Ändamål
  • Längd 3945 mm
  • Bredd 1695 mm
  • Höjd 1510 mm
  • Tjänstevikt 1171 kg
  • Totalvikt 1565 kg
  • Lastvikt 394 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1935 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2685 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 2510 mm
  • Däck fram 175/65R15
  • Däck bak 175/65R15
  • Fälg fram 15X5 1/2J
  • Fälg bak 15X5 1/2J

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e11*2007/46*0152*10
  • Kväveoxider, NOX 6 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Bensin

  • CO2 Stad 70 g/km
  • CO2 Landsväg 76 g/km
  • Förbrukning Stad 3.1 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 3.3 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.