Ford Transit Custom

Ford Transit Custom

SST55F - WF0YXXTTGYKL60456
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 131 HK Hästkrafter
  • 7 l/100km Förbrukning
  • 182 g/km Utsläpp
  • 9 280 mil Mätarställning
  • 6 Ägare Brukare
  • 12 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer SST55F
  • Chassinr / VIN WF0YXXTTGYKL60456
  • Fabrikat Ford
  • Modell Transit Custom
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-05-31
  • Trafik i Sverige 2019-08-21
  • Antal ägare 5
  • Senaste ägarbyte 2024-09-19
  • Senast besiktigad 2024-09-26
  • Mätarställning (besiktning) 9 280 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-11-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 11255 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 4632 SEK
  • Skattemånad Okt, Feb, Jun
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 9 280 mil vid en besiktning för 3 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 716 mil om året och att mätarställningen idag är ca 9 684 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning9 684 mil2024-12-21

  • Besiktning9 280 mil2024-09-26

  • Besiktning5 689 mil2022-09-02

  • Registrerad0 mil2019-05-31

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-09-26

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 280 mil.

  • Ägarbyte2024-09-19

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2024-09-18

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2022-09-02

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 689 mil.

  • Ägarbyte2021-03-26

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2021-03-26

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2021-03-25

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-08-21

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2019-08-21

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2019-08-21

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2019-05-31

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2019-05-31

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • TillverkadMay 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 131 HK / 96 kW
  • Motorvolym 1995 cm3
  • Toppfart 155 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 73 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 5339 mm
  • Bredd 2032 mm
  • Höjd 2340 mm
  • Tjänstevikt 2415 kg
  • Totalvikt 3400 kg
  • Lastvikt 985 kg
  • Släpvagnsvikt 2800 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 850 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3300 mm
  • Däck fram 215/65R16C 109/107R
  • Däck bak 215/65R16C 109/107R
  • Fälg fram 6.5JX16H2X60.0
  • Fälg bak 6.5JX16H2X60.0

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 79.4 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 208 g/km
  • CO2 Landsväg 164 g/km
  • Förbrukning Stad 8 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 6.3 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.