-
2020 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
76 HK Hästkrafter
-
5.5 l/100km Förbrukning
-
144 g/km Utsläpp
-
3 117 mil Mätarställning
-
4 Ägare Brukare
-
13 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer SNM06A
- Chassinr / VIN VR3EFYHWCLJ965655
- Fabrikat Peugeot
- Modell Partner
- Fordonsår / Modellår 2020 / 2020
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2020-12-08
- Trafik i Sverige 2021-03-31
- Antal ägare 3
- Senaste ägarbyte 2023-09-12
- Senast besiktigad 2024-01-24
- Mätarställning (besiktning) 3 117 mil
- Nästa besiktning senast 2026-01-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 6675 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 3282 SEK
- Skattemånad Nov, Mar, Jul
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 3 117 mil vid en besiktning för 11 månader sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 402 mil om året och att mätarställningen idag är ca 3 482 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning3 482 mil2024-12-21
-
Besiktning3 117 mil2024-01-24
-
Annons2 856 mil2023-06-08
-
Registrerad0 mil2020-12-08
-
Besiktigad2024-01-24
Godkänd kontrollbesiktning vid 3 117 mil.
-
Ägarbyte2023-09-12
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2023-09-12
Påställd och får användas i trafik.
-
Annons2023-06-08
Fordonet utannonserad för 224 875 kr med en angiven mätarställning på 2 856 mil. Annonsen togs bort efter 2 månader.
-
Trafikstatus2023-05-08
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2023-05-03
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2021-03-31
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-03-31
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2021-03-31
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2020-12-08
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2020-12-08
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2020-12-08
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2020-12-08
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadDecember 2020
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 76 HK / 56 kW
- Motorvolym 1499 cm3
- Toppfart 152 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 68 dB
- Passagerare 2 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Skåpbil
- Längd 4403 mm
- Bredd 1848 mm
- Höjd 1880 mm
- Tjänstevikt 1523 kg
- Totalvikt 1970 kg
- Lastvikt 447 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 690 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1530 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2280 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2785 mm
- Däck fram 195/65 R15
- Däck bak 195/65 R15
- Fälg fram 6.50J15 ET42
- Fälg bak 6.50J15 ET42
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e2*2007/46*0625*10
- Kväveoxider, NOX 28.5 mg/km
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 145 g/km
- CO2 Medel 128 g/km
- CO2 Hög 124 g/km
- CO2 Extra Hög 170 g/km
- CO2 Blandad 144 g/km
- Förbrukning Låg 5.5 l/100km
- Förbrukning Medel 4.9 l/100km
- Förbrukning Hög 4.7 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 6.5 l/100km
- Förbrukning Blandad 5.5 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 118 g/km
- CO2 Landsväg 104 g/km
- Förbrukning Stad 4.5 l/100km
- Förbrukning Landsväg 3.9 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.