Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

RPU110 - WVWZZZ3CZFE013732
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2015 Modellår
  • Personbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • 177 HK Hästkrafter
  • 5.7 l/100km Förbrukning
  • 149 g/km Utsläpp
  • 9 955 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 13 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer RPU110
  • Chassinr / VIN WVWZZZ3CZFE013732
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Passat
  • Fordonsår / Modellår 2014 / 2015
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2014-07-02
  • Trafik i Sverige 2014-09-10
  • Antal ägare 2
  • Senaste ägarbyte 2022-12-31
  • Senast besiktigad 2024-11-06
  • Mätarställning (besiktning) 9 955 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-01-31

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 9 955 mil vid en besiktning för 2 månader sedan.

Vi uppskattar att bilen körs 511 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 025 mil.

Mätarställningshistorik

  • Besiktning9 955 mil2024-11-06

  • Besiktning9 336 mil2023-09-11

  • Besiktning8 472 mil2022-06-15

  • Besiktning7 291 mil2021-04-15

  • Besiktning6 003 mil2020-02-07

  • Registrerad0 mil2014-07-02

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-11-06

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 955 mil.

  • Besiktigad2023-09-11

    Godkänd kontrollbesiktning vid 9 336 mil.

  • Ägarbyte2022-12-31

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2022-06-15

    Godkänd kontrollbesiktning vid 8 472 mil.

  • Besiktigad2021-04-15

    Godkänd kontrollbesiktning vid 7 291 mil.

  • Besiktigad2020-02-07

    Godkänd kontrollbesiktning vid 6 003 mil.

  • Besiktigad2018-02-16

    Godkänd kontrollbesiktning hos Bilprovningen Lindesberg.

  • Trafikstatus2014-09-10

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2014-09-10

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2014-09-10

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2014-07-02

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2014-07-02

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2014-07-01

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadJune 2014

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 177 HK / 130 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 217 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 68 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4771 mm
  • Bredd 1820 mm
  • Höjd 1464 mm
  • Tjänstevikt 1672 kg
  • Totalvikt 2280 kg
  • Lastvikt 608 kg
  • Släpvagnsvikt 2000 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1220 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1970 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar Okänd
  • Axelavstånd 2711 mm
  • Däck fram 195/60 R16 93V
  • Däck bak 195/60 R16 93V
  • Fälg fram 6Jx16 ET42
  • Fälg bak 6Jx16 ET42

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2001/116*0307*36
  • Kväveoxider, NOX 152.3 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 179 g/km
  • CO2 Landsväg 132 g/km
  • Förbrukning Stad 6.8 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.