Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

RLK54U - WV1ZZZ2KZKX067731
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2019 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • 150 HK Hästkrafter
  • 5.6 l/100km Förbrukning
  • 147 g/km Utsläpp
  • 14 970 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 10 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer RLK54U
  • Chassinr / VIN WV1ZZZ2KZKX067731
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell Caddy
  • Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2019-02-13
  • Trafik i Sverige 2019-03-29
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2019-03-29
  • Senast besiktigad 2024-04-10
  • Mätarställning (besiktning) 14 970 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-06-30
  • Miljöklass
  • Utsläppsklass Euro6
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Malus skatt (År 1–3) 7036 SEK
  • Årlig skatt (År 4–) 3389 SEK
  • Skattemånad Aug, Dec, Apr
  • Kreditköp Nej
  • Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 14 970 mil vid en besiktning för 8 månader sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 4 380 mil om året och att mätarställningen idag är ca 18 042 mil.

Mätarställningshistorik

  • Uppskattning18 042 mil2024-12-22

  • Besiktning14 970 mil2024-04-10

  • Besiktning14 954 mil2024-04-09

  • Besiktning5 922 mil2022-03-22

  • Registrerad0 mil2019-02-13

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-04-10

    Godkänd kontrollbesiktning vid 14 970 mil.

  • Besiktigad2024-04-09

    Ej godkänd kontrollbesiktning vid 14 954 mil.

  • Besiktigad2022-03-22

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 922 mil.

  • Registrerad2019-03-29

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2019-03-29

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2019-03-29

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-03-22

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2019-02-13

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2019-02-13

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Ägarbyte2019-02-13

    Ny ägare registrerad.

  • TillverkadJanuary 2019

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 150 HK / 110 kW
  • Motorvolym 1968 cm3
  • Toppfart 189 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 70 dB
  • Passagerare 1 st + förare
  • Draganordning Ja Kula

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4506 mm
  • Bredd 1793 mm
  • Höjd 1873 mm
  • Tjänstevikt 1725 kg
  • Totalvikt 2272 kg
  • Lastvikt 547 kg
  • Släpvagnsvikt 1500 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1228 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1978 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2682 mm
  • Däck fram 205/55 R16 94H RF.
  • Däck bak 205/55 R16 94H RF.
  • Fälg fram 6JX16 ET50
  • Fälg bak 6JX16 ET50

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Kväveoxider, NOX 37.9 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 166 g/km
  • CO2 Landsväg 136 g/km
  • Förbrukning Stad 6.3 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5.2 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.