-
2023 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
El Bränsle
-
2WD Drivhjul
-
Okänd Hästkrafter
-
157 Wh/km Förbrukning
-
0 mil Mätarställning
-
2 Ägare Brukare
-
7 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer REZ77A
- Chassinr / VIN VF1RCB00072204563
- Fabrikat Renault
- Modell Megane E-Tech Electric
- Fordonsår / Modellår 2023 / 2023
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2023-12-12
- Trafik i Sverige 2024-01-15
- Antal ägare 1
- Senaste ägarbyte 2024-01-15
- Senast besiktigad 2023-12-12
- Mätarställning (besiktning) 0 mil
- Nästa besiktning senast 2027-01-31
- Miljöklass Ecel
- Utsläppsklass El
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 360 SEK
- Skattemånad December
- Kreditköp Nej
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.
-
Ägarbyte2024-01-15
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2024-01-15
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Trafikstatus2024-01-15
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2023-12-12
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2023-12-12
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Förregistrerad2023-12-12
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Trafikstatus2023-12-12
Avställd och får ej användas i trafik.
-
TillverkadNovember 2023
Bilen tillverkad.
- Motoreffekt Okänd
- Motorvolym Okänd
- Toppfart 150 km/h
- Drivmedel El
- Växellåda Okänd
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 64 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Halvkombi
- Längd 4200 mm
- Bredd 1768 mm
- Höjd 1500 mm
- Tjänstevikt 1635 kg
- Totalvikt 2050 kg
- Lastvikt 415 kg
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2685 mm
- Däck fram 195/60 R18 96 H
- Däck bak 195/60 R18 96 H
- Fälg fram 7.0 J 18 - 34
- Fälg bak 7.0 J 18 - 34
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e2*2018/858*00018*07
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP
Körcykel för El
- Räckvidd 296 km
- Räckvidd Stad 383 km
- Elförbrukning Blandad 157 Wh/km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.