-
2019 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
170 HK Hästkrafter
-
10.3 l/100km Förbrukning
-
270 g/km Utsläpp
-
5 454 mil Mätarställning
-
6 Ägare Brukare
-
14 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer NES13B
- Chassinr / VIN VF1FL000663187090
- Fabrikat Renault
- Modell Trafic
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2020-11-20
- Trafik i Sverige 2020-11-24
- Antal ägare 5
- Senaste ägarbyte 2021-05-03
- Senast besiktigad 2023-11-24
- Mätarställning (besiktning) 5 454 mil
- Nästa besiktning senast 2025-11-30
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 21860 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 7758 SEK
- Skattemånad Jun, Okt, Feb
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 5 454 mil vid en besiktning för 1 år sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 825 mil om året och att mätarställningen idag är ca 7 424 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning7 424 mil2024-12-22
-
Besiktning5 454 mil2023-11-24
-
Annons250 mil2021-01-28
-
Registrerad0 mil2020-11-20
-
Besiktigad2023-11-24
Godkänd kontrollbesiktning vid 5 454 mil.
-
Trafikstatus2021-05-03
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-05-03
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2021-02-19
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2021-02-16
Ny ägare registrerad.
-
Annons2021-01-28
Fordonet utannonserad för 209 800 kr med en angiven mätarställning på 250 mil. Annonsen togs bort efter 1 dag.
-
Ägarbyte2020-12-14
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-11-26
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2020-11-24
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2020-11-24
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Förregistrerad2020-11-20
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Besiktigad2020-11-20
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Ägarbyte2020-11-20
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-11-20
Avställd och får ej användas i trafik.
-
TillverkadDecember 2019
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 170 HK / 125 kW
- Motorvolym 1997 cm3
- Toppfart 147 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 68 dB
- Passagerare 2 st + förare
- Draganordning Ja Annan
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Skåpbil
- Längd 5399 mm
- Bredd 1956 mm
- Höjd 1953 mm
- Tjänstevikt 2013 kg
- Totalvikt 3050 kg
- Lastvikt 1037 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1200 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3498 mm
- Däck fram 215/60 R17C (109/107
- Däck bak 215/60 R17C (109/107
- Fälg fram 6.0 J 17 - 50 (C2)B
- Fälg bak 6.0 J 17 - 50 (C2)B
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e2*2007/46*0014*42
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 267 g/km
- CO2 Medel 233 g/km
- CO2 Hög 237 g/km
- CO2 Extra Hög 321 g/km
- CO2 Blandad 270 g/km
- Förbrukning Låg 10.2 l/100km
- Förbrukning Medel 8.9 l/100km
- Förbrukning Hög 9 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 12.2 l/100km
- Förbrukning Blandad 10.3 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 160 g/km
- CO2 Landsväg 201 g/km
- Förbrukning Stad 6.1 l/100km
- Förbrukning Landsväg 7.6 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.