-
2019 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
125 HK Hästkrafter
-
5.9 l/100km Förbrukning
-
155 g/km Utsläpp
-
10 076 mil Mätarställning
-
6 Ägare Brukare
-
17 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer MMO518
- Chassinr / VIN W0VF7D606KV643355
- Fabrikat Opel
- Modell Vivaro-B
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-04-02
- Trafik i Sverige 2019-10-16
- Antal ägare 5
- Senaste ägarbyte 2023-05-22
- Senast besiktigad 2024-11-08
- Mätarställning (besiktning) 10 076 mil
- Nästa besiktning senast 2026-01-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 8001 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 3673 SEK
- Skattemånad Jan, Maj, Sep
- Kreditköp Nej
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Senaste raporterade mätarställning var 10 076 mil vid en besiktning för 4 veckor sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 993 mil om året och att mätarställningen idag är ca 10 314 mil.
Mätarställningshistorik
-
Besiktning10 076 mil2024-11-08
-
Besiktning3 892 mil2022-10-20
-
Registrerad0 mil2019-10-16
-
Besiktigad2024-11-08
Kontrollbesiktning vid 10 076 mil.
-
Trafikstatus2023-05-22
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2023-05-22
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2023-03-21
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2023-02-09
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2022-10-20
Godkänd kontrollbesiktning vid 3 892 mil.
-
Ägarbyte2022-02-04
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2020-02-27
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-02-27
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2019-12-16
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2019-10-16
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2019-10-16
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2019-10-16
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2019-04-02
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2019-04-02
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2019-04-02
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2019-04-02
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadApril 2019
Den lätta lastbilen tillverkad.
- Motoreffekt 125 HK / 92 kW
- Motorvolym 1598 cm3
- Toppfart 177 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 74 dB
- Passagerare 2 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Skåpbil
- Längd 4999 mm
- Bredd 1956 mm
- Höjd 1971 mm
- Tjänstevikt 1973 kg
- Totalvikt 2980 kg
- Lastvikt 1007 kg
- Släpvagnsvikt 2000 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1270 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3098 mm
- Däck fram 215/60R17C
- Däck bak 215/60R17C
- Fälg fram 6JX17
- Fälg bak 6JX17
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e1*2007/46*0575*22
- Kväveoxider, NOX 64.6 mg/km
NEDC
Körcykel för Diesel
- CO2 Stad 179 g/km
- CO2 Landsväg 141 g/km
- Förbrukning Stad 6.9 l/100km
- Förbrukning Landsväg 5.5 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.