Volkswagen ID. Buzz Cargo 150 KW

Volkswagen ID. Buzz Cargo 150 KW

MKO742 - WV1ZZZEBXRH016559
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2024 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 215 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 7 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer MKO742
  • Chassinr / VIN WV1ZZZEBXRH016559
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ID. Buzz Cargo 150 KW
  • Fordonsår / Modellår 2024 / 2024
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2024-02-21
  • Trafik i Sverige 2024-05-24
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2024-05-24
  • Senast besiktigad 2024-02-21
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2027-05-31

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2024-05-24

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2024-05-24

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2024-05-24

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2024-02-21

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2024-02-21

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2024-02-21

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2024-02-21

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadFebruary 2024

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 145 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 69 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4712 mm
  • Bredd 1985 mm
  • Höjd 1914 mm
  • Tjänstevikt 2424 kg
  • Totalvikt 3000 kg
  • Lastvikt 576 kg
  • Släpvagnsvikt 1000 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1250 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2989 mm
  • Däck fram 235/60 R18 103T
  • Däck bak 255/55 R18 105T
  • Fälg fram 8,0JX18 ET45
  • Fälg bak 8,0JX18 ET45

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00165*06
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 406 km
  • Räckvidd Stad 566 km
  • Elförbrukning Blandad 215 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.