Renault Trafic

Renault Trafic

LGL725 - VF13FL01254421245
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2015 Modellår
  • Lätt lastbil Typ
  • Vit
    Färg
  • Diesel Bränsle
  • Manuell Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • 116 HK Hästkrafter
  • 6.5 l/100km Förbrukning
  • 170 g/km Utsläpp
  • 13 774 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 13 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande lätta lastbilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer LGL725
  • Chassinr / VIN VF13FL01254421245
  • Fabrikat Renault
  • Modell Trafic
  • Fordonsår / Modellår 2015 / 2015
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2015-11-11
  • Trafik i Sverige 2016-06-15
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2016-06-15
  • Senast besiktigad 2024-12-11
  • Mätarställning (besiktning) 13 774 mil
  • Nästa besiktning senast 2025-01-13

Ägare

Mätarställning

Senaste raporterade mätarställning var 13 774 mil vid en besiktning för 2 veckor sedan.

Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 570 mil om året och att mätarställningen idag är ca 13 817 mil.

Mätarställningshistorik

  • Besiktning13 774 mil2024-12-11

  • Besiktning11 960 mil2023-10-25

  • Besiktning10 102 mil2022-08-29

  • Besiktning8 107 mil2021-06-29

  • Besiktning5 076 mil2019-07-02

  • Registrerad0 mil2015-11-11

Mätarställningen är baserad på uppgifter från olika källor, såsom annonser, servicehistorik och besiktningar. I vissa fall kan värdet ha matats in manuellt, vilket kan leda till felaktigheter utan att det nödvändigtvis rör sig om avsiktlig vilseledning.

Värdering

Historik

  • Besiktigad2024-12-11

    Kontrollbesiktning vid 13 774 mil.

  • Besiktigad2023-10-25

    Godkänd kontrollbesiktning vid 11 960 mil.

  • Besiktigad2022-08-29

    Godkänd kontrollbesiktning vid 10 102 mil.

  • Besiktigad2021-06-29

    Godkänd kontrollbesiktning vid 8 107 mil.

  • Besiktigad2019-07-02

    Godkänd kontrollbesiktning vid 5 076 mil.

  • Trafikstatus2016-06-15

    Påställd och får användas i trafik.

  • Registrerad2016-06-15

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2016-06-15

    Ny ägare registrerad.

  • Ägarbyte2016-01-19

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2015-11-11

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • Förregistrerad2015-11-11

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Ägarbyte2015-11-11

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2015-10-31

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • TillverkadOctober 2015

    Den lätta lastbilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt 116 HK / 85 kW
  • Motorvolym 1598 cm3
  • Toppfart 168 km/h
  • Drivmedel Diesel
  • Växellåda Manuell
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 70 dB
  • Passagerare 2 st + förare
  • Draganordning Ja Annan

Dimensioner

  • Färg Vit
  • Kaross Skåpbil
  • Längd 4999 mm
  • Bredd 1956 mm
  • Höjd 1951 mm
  • Tjänstevikt 1883 kg
  • Totalvikt 2900 kg
  • Lastvikt 1017 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1350 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 3098 mm
  • Däck fram 205/65 R 16 C(107/10
  • Däck bak 205/65 R 16 C(107/10
  • Fälg fram 6.0 J 16- 50 (*)
  • Fälg bak 6.0 J 16- 50 (*)

Övrigt

  • Fordonskategori EU N1
  • Typgodkännandenr. e2*2007/46*0014*25
  • Kväveoxider, NOX 246.6 mg/km

Testdata

NEDC körcykel för Diesel

  • CO2 Stad 203 g/km
  • CO2 Landsväg 151 g/km
  • Förbrukning Stad 7.8 l/100km
  • Förbrukning Landsväg 5.7 l/100km
Vad är NEDC

NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.