Volkswagen ID.4 GTX 220 KW

Volkswagen ID.4 GTX 220 KW

KHJ82G - WVGZZZE2ZNP009611
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2022 Modellår
  • Personbil Typ
  • Mörkgrå
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 4WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 185 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 3 Ägare Brukare
  • 8 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer KHJ82G
  • Chassinr / VIN WVGZZZE2ZNP009611
  • Fabrikat Volkswagen
  • Modell ID.4 GTX 220 KW
  • Fordonsår / Modellår 2021 / 2022
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2021-12-01
  • Trafik i Sverige 2021-12-29
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2021-12-29
  • Senast besiktigad 2021-12-01
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2024-12-31
  • Miljöklass Ecel
  • Utsläppsklass El
  • Försäkring Jämför försäkring
  • Årlig skatt 360 SEK
  • Skattemånad Maj
  • Kreditköp Nej
  • Leasad Ja

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Trafikstatus2021-12-29

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2021-12-29

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2021-12-29

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Ägarbyte2021-12-27

    Ny ägare registrerad.

  • Förregistrerad2021-12-01

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Besiktigad2021-12-01

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Ägarbyte2021-12-01

    Ny ägare registrerad.

  • Trafikstatus2021-12-01

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadNovember 2021

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 180 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Ja
  • Ljudnivå körning 68 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Mörkgrå
  • Kaross Stationsvagn Kombivagn
  • Längd 4582 mm
  • Bredd 1852 mm
  • Höjd 1619 mm
  • Tjänstevikt 2282 kg
  • Totalvikt 2750 kg
  • Lastvikt 468 kg
  • Släpvagnsvikt 1200 kg
  • Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 1500 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2769 mm
  • Däck fram 235/50 R20 100T
  • Däck bak 255/45 R20 101T
  • Fälg fram 8,0JX20 ET45
  • Fälg bak 8,0JX20 ET45

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e1*2018/858*00004*04
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP

Körcykel för El

  • Räckvidd 476 km
  • Räckvidd Stad 598 km
  • Elförbrukning Blandad 185 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.

Feedback