-
2019 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Vit Färg
-
Diesel Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
190 HK Hästkrafter
-
9.5 l/100km Förbrukning
-
249 g/km Utsläpp
-
15 555 mil Mätarställning
-
5 Ägare Brukare
-
15 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer KGH905
- Chassinr / VIN VSKCTND23U0137906
- Fabrikat Nissan
- Modell Navara
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2019-11-07
- Trafik i Sverige 2019-11-28
- Antal ägare 3
- Senaste ägarbyte 2021-12-21
- Senast besiktigad 2024-11-22
- Mätarställning (besiktning) 15 555 mil
- Nästa besiktning senast 2026-01-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 12701 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 5058 SEK
- Skattemånad Okt, Feb, Jun
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Ja
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 15 555 mil vid en besiktning för 1 månad sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 2 774 mil om året och att mätarställningen idag är ca 15 783 mil.
Mätarställningshistorik
-
Besiktning15 555 mil2024-11-22
-
Besiktning10 034 mil2022-11-29
-
Annons7 393 mil2021-11-08
-
Registrerad0 mil2019-11-07
-
Besiktigad2024-11-22
Godkänd kontrollbesiktning vid 15 555 mil.
-
Besiktigad2022-11-29
Godkänd kontrollbesiktning vid 10 034 mil.
-
Ägarbyte2021-12-21
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2021-12-21
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2021-11-10
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-11-09
Ny ägare registrerad.
-
Annons2021-11-08
Fordonet utannonserad för 357 900 kr med en angiven mätarställning på 7 393 mil. Annonsen togs bort efter 3 veckor.
-
Registrerad2019-11-28
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Trafikstatus2019-11-28
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2019-11-28
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2019-11-27
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2019-11-07
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2019-11-07
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2019-11-07
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2019-11-07
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadSeptember 2019
Den lätta lastbilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 190 HK / 140 kW
- Motorvolym 2298 cm3
- Toppfart 180 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 69 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Ja Annan
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Pickup
- Längd 5330 mm
- Bredd 1850 mm
- Höjd 1851 mm
- Tjänstevikt 2335 kg
- Totalvikt 3250 kg
- Lastvikt 915 kg
- Släpvagnsvikt 3500 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 750 kg
- Släp totalvikt (B) Max 750 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1000 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 3150 mm
- Däck fram 255/60R18 112H
- Däck bak 255/60R18 112H
- Fälg fram 18X7J
- Fälg bak 18X7J
Övrigt
- Fordonskategori EU N1G
- Typgodkännandenr. e9*2007/46*6364*09
- Kväveoxider, NOX 95.7 mg/km
WLTP körcykel för Diesel
- CO2 Låg 355 g/km
- CO2 Medel 239 g/km
- CO2 Hög 212 g/km
- CO2 Extra Hög 248 g/km
- CO2 Blandad 249 g/km
- Förbrukning Låg 13.5 l/100km
- Förbrukning Medel 9.1 l/100km
- Förbrukning Hög 8.1 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 9.4 l/100km
- Förbrukning Blandad 9.5 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Diesel
- CO2 Stad 233 g/km
- CO2 Landsväg 171 g/km
- Förbrukning Stad 8.8 l/100km
- Förbrukning Landsväg 6.5 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.