-
2018 Modellår
-
Lätt lastbil Typ
-
Okänd Färg
-
Diesel Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
2WD Drivhjul
-
102 HK Hästkrafter
-
5.8 l/100km Förbrukning
-
152 g/km Utsläpp
-
12 370 mil Mätarställning
-
5 Ägare Brukare
-
12 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer HEM104
- Chassinr / VIN VR3EFYHYCJJ855474
- Fabrikat Peugeot
- Modell Partner
- Fordonsår / Modellår 2018 / 2018
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2018-11-23
- Trafik i Sverige 2019-06-05
- Antal ägare 4
- Senaste ägarbyte 2024-10-10
- Senast besiktigad 2024-06-28
- Mätarställning (besiktning) 12 370 mil
- Nästa besiktning senast 2025-08-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 3614 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 2181 SEK
- Skattemånad Aug, Dec, Apr
- Kreditköp Nej
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Senaste raporterade mätarställning var 12 370 mil vid en besiktning för 5 månader sedan.
Vi uppskattar att den lätta lastbilen körs 1 570 mil om året och att mätarställningen idag är ca 13 058 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning13 058 mil2024-12-05
-
Besiktning12 370 mil2024-06-28
-
Besiktning9 211 mil2022-06-29
-
Registrerad0 mil2019-06-05
-
Ägarbyte2024-10-10
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2024-06-28
Godkänd kontrollbesiktning vid 12 370 mil.
-
Besiktigad2022-06-29
Godkänd kontrollbesiktning vid 9 211 mil.
-
Ägarbyte2022-02-18
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2021-07-01
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2019-06-05
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2019-06-05
Ny ägare registrerad.
-
Registrerad2019-06-05
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2018-11-23
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2018-11-23
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2018-11-23
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2018-11-23
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadNovember 2018
Den lätta lastbilen tillverkad.
- Motoreffekt 102 HK / 75 kW
- Motorvolym 1499 cm3
- Toppfart 163 km/h
- Drivmedel Diesel
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Nej
- Ljudnivå körning 68 dB
- Passagerare 2 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Okänd
- Kaross Skåpbil
- Längd 4753 mm
- Bredd 1848 mm
- Höjd 1880 mm
- Tjänstevikt 1569 kg
- Totalvikt 2370 kg
- Lastvikt 801 kg
- Släpvagnsvikt 1000 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 740 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1130 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 1880 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2975 mm
- Däck fram 205/60R16
- Däck bak 205/60R16
- Fälg fram 6,50X16
- Fälg bak 6,50X16
Övrigt
- Fordonskategori EU N1
- Typgodkännandenr. e2*2007/46*0625*04
- Kväveoxider, NOX 34.8 mg/km
WLTP
Körcykel för Diesel
- CO2 Låg 162 g/km
- CO2 Medel 138 g/km
- CO2 Hög 129 g/km
- CO2 Extra Hög 176 g/km
- CO2 Blandad 152 g/km
- Förbrukning Låg 6.2 l/100km
- Förbrukning Medel 5.3 l/100km
- Förbrukning Hög 4.9 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 6.7 l/100km
- Förbrukning Blandad 5.8 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC
Körcykel för Diesel
- CO2 Stad 122 g/km
- CO2 Landsväg 107 g/km
- Förbrukning Stad 4.5 l/100km
- Förbrukning Landsväg 4 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.