-
2020 Modellår
-
Personbil Typ
-
Vit Färg
-
Bensin, El, Cng Bränsle
-
Manuell Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
129 HK Hästkrafter
-
6.2 l/100km Förbrukning
-
141 g/km Utsläpp
-
1 809 mil Mätarställning
-
4 Ägare Brukare
-
13 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer GDP58G
- Chassinr / VIN TSMLYED1S00842676
- Fabrikat Suzuki
- Modell Vitara
- Fordonsår / Modellår 2020 / 2020
- Status I Trafik
- Import / Införsel Nej
- Först registrerad 2020-07-09
- Trafik i Sverige 2021-09-30
- Antal ägare 3
- Senaste ägarbyte 2022-03-10
- Senast besiktigad 2024-08-26
- Mätarställning (besiktning) 1 809 mil
- Nästa besiktning senast 2026-08-31
- Miljöklass
- Utsläppsklass Elhybrid
- Försäkring Jämför försäkring
- Årlig skatt 690 SEK
- Skattemånad Januari
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bli medlem gratis och se vem som äger bilen gratis, bilägare helt utan kostnad, vem har ägt bilen i 5 månader. Se alla personens fordon samt ägarinformation.
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID, direkt utan kostnad. Du kommer kunna se medelåldern för de privata ägarna och all anledningar kontaktinformation.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Bilhandlare2024-04-25
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla ägare av bilen.
-
Privatperson2024-05-14
Skapa ett konto enkelt och säkert med bankID och se alla fordon och ägarinformation.
-
Bilhandlare2024-04-23
även alla bilhandlare som har ägt bilen. . -
Företag2021-03-10
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla företags som har ägt bilen.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
Bli Medlem på Biluppgifter.se för att se alla finansbolag som har ägt bilen.
Senaste raporterade mätarställning var 1 809 mil vid en besiktning för 4 månader sedan.
Vi uppskattar att bilen körs 402 mil om året och att mätarställningen idag är ca 1 943 mil.
Mätarställningshistorik
-
Uppskattning1 943 mil2024-12-26
-
Besiktning1 809 mil2024-08-26
-
Registrerad0 mil2020-07-09
-
Besiktigad2024-08-26
Godkänd kontrollbesiktning vid 1 809 mil.
-
Trafikstatus2022-03-10
Påställd och får användas i trafik.
-
Ägarbyte2022-03-10
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2022-03-08
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2021-10-01
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Trafikstatus2021-09-30
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2021-09-30
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2021-09-29
Ny ägare registrerad.
-
Annons2021-05-03
Fordonet utannonserad för 3 145 kr. Annonsen togs bort efter 9 månader.
-
Ägarbyte2020-07-09
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2020-07-09
Typgodkännande av EEG-intyg.
-
Trafikstatus2020-07-09
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2020-07-09
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
TillverkadApril 2020
Bilen tillverkad.
Byggarket är en teknisk rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.
Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.
- Motoreffekt 129 HK / 95 kW
- Motorvolym 1373 cm3
- Toppfart 190 km/h
- Drivmedel Bensin, El, Cng
- Växellåda Manuell
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 66 dB
- Passagerare 4 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Vit
- Kaross Halvkombi
- Längd 4170 mm
- Bredd 1775 mm
- Höjd 1595 mm
- Tjänstevikt 1430 kg
- Totalvikt 1770 kg
- Lastvikt 340 kg
- Släpvagnsvikt 1200 kg
- Släpvagnsvikt obromsad 400 kg
- Släp totalvikt (B) Max 1730 kg (Teoretisk)
- Släp totalvikt (B+) Max 2480 kg (Teoretisk)
- Antal axlar 2 axlar
- Axelavstånd 2500 mm
- Däck fram 215/55R17 94V
- Däck bak 215/55R17 94V
- Fälg fram 17 X 6 1/2 J
- Fälg bak 17 X 6 1/2 J
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP körcykel för Bensin
- CO2 Låg 162 g/km
- CO2 Medel 130 g/km
- CO2 Hög 123 g/km
- CO2 Extra Hög 154 g/km
- CO2 Blandad 141 g/km
- Förbrukning Låg 7.2 l/100km
- Förbrukning Medel 5.8 l/100km
- Förbrukning Hög 5.5 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 6.8 l/100km
- Förbrukning Blandad 6.2 l/100km
WLTP körcykel för Cng
- CO2 Blandad 109 g/km
- Förbrukning Blandad 3.8 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC körcykel för Bensin
- CO2 Stad 125 g/km
- CO2 Landsväg 103 g/km
- Förbrukning Stad 5.5 l/100km
- Förbrukning Landsväg 4.5 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.