Peugeot 2008

Peugeot 2008

FTK36C - VR3UKZKXZNJ842720
  • Notering
  • Favorit
  • Jämför
  • 2022 Modellår
  • Personbil Typ
  • Svart
    Färg
  • El Bränsle
  • Automat Växellåda
  • 2WD Drivhjul
  • Okänd Hästkrafter
  • 159 Wh/km Förbrukning
  • 0 mil Mätarställning
  • 2 Ägare Brukare
  • 7 Händelser I Historiken

Jag vill veta..

Biluppgifter PRO

För dig som använder Biluppgifter i ditt yrke!

Är du PRO?

Vi vet mycket mer om detta fordon än vad du kan se på vanliga biluppgifter. Genom att använda PRO sparar du inte bara tid i ditt dagliga arbete, utan minskar även risken för misstag som kan påverka era affärer.

Läs mer om PRO
  • Lågt Intresse Hos biluppgifter
  • 8 besök Av Proanvändare
  • 1 300 fordon Utannonserade
  • 23 dagar Gen. säljtid
  • 4300 kr Skatt tillbaka
  • Ja! Momsfri

Prorapporter

Digital servicebok

Servicehistorik direkt från tillverkaren med detaljerad arbetsbeskrivning och åtgärdslista.

Hämta Servicebok

Tillval & Paket

En rapport innehållande nypris på fordonet, samtlig fabriksutrustning, extra tillval och dess pris samt serviceintervall och garantier.

Hämta Tillval & Paket

Kända problem

En rapport med vanliga problem baserat på omfattande statistik från tester och besiktningar anpassat för ålder och mätarställning.

Hämta Kända Problem

Serviceschema

Schemat för fordonets serviceintervall och serviceåtgärder direkt från tillverkaren med åtgärdspunkter och ersättningsdelar.

Hämta Serviceschema

Liknande bilar till salu

Fordonsdata

  • Registreringsnummer FTK36C
  • Chassinr / VIN VR3UKZKXZNJ842720
  • Fabrikat Peugeot
  • Modell 2008
  • Fordonsår / Modellår 2022 / 2022
  • Status I Trafik
  • Import / Införsel Nej
  • Först registrerad 2022-12-09
  • Trafik i Sverige 2023-02-16
  • Antal ägare 1
  • Senaste ägarbyte 2023-02-16
  • Senast besiktigad 2022-12-09
  • Mätarställning (besiktning) 0 mil
  • Nästa besiktning senast 2026-02-28

Ägare

Mätarställning

Det finns ingen mätarställning tillgänglig för detta fordon.

Värdering

Historik

  • Ägarbyte2023-02-16

    Ny ägare registrerad.

  • Registrerad2023-02-16

    Registrerad för trafik i Sverige.

  • Trafikstatus2023-02-16

    Påställd och får användas i trafik.

  • Ägarbyte2022-12-09

    Ny ägare registrerad.

  • Besiktigad2022-12-09

    Typgodkännande av EEG-intyg.

  • Förregistrerad2022-12-09

    Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.

  • Trafikstatus2022-12-09

    Avställd och får ej användas i trafik.

  • TillverkadDecember 2022

    Bilen tillverkad.

Historiken är hämtad från flera källor, det är en återspegling av tillgänglig data från utvalda leverantörer och är inte alltid komplett.

Byggark

Byggarket är en ostädad rapport direkt från tillverkaren som innehåller information om bilens tekniska specifikationer, tillverkning och utrustning.

Jobbar du i branschen? Skaffa Biluppgifter PRO och få tillgång till fullständiga rapporter för utrustning & paket inkl. nypris på fordonet och samtliga tillval.

Teknisk data

  • Motoreffekt Okänd
  • Motorvolym Okänd
  • Toppfart 150 km/h
  • Drivmedel El
  • Växellåda Automat
  • Fyrhjulsdrift Nej
  • Ljudnivå körning 67 dB
  • Passagerare 4 st + förare
  • Draganordning Nej

Dimensioner

  • Färg Svart
  • Kaross Fordon Fler Ändamål
  • Längd 4300 mm
  • Bredd 1770 mm
  • Höjd 1550 mm
  • Tjänstevikt 1660 kg
  • Totalvikt 2030 kg
  • Lastvikt 370 kg
  • Släp totalvikt (B) Max 1470 kg (Teoretisk)
  • Släp totalvikt (B+) Max 2220 kg (Teoretisk)
  • Antal axlar 2 axlar
  • Axelavstånd 2605 mm
  • Däck fram 215/60 R17
  • Däck bak 215/60 R17
  • Fälg fram 6.50J17 ET32
  • Fälg bak 6.50J17 ET32

Övrigt

  • Fordonskategori EU M1
  • Typgodkännandenr. e2*2007/46*0639*22
  • Kväveoxider, NOX Okänd

Testdata

WLTP körcykel för El

  • Räckvidd 340 km
  • Räckvidd Stad 466 km
  • Elförbrukning Blandad 159 Wh/km
Vad är WLTP

WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.

Beskrivning av indelningen
  • Låg belastning (Low):

    Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.

  • Medel belastning (Medium):

    Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.

  • Hög belastning (High):

    Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.

  • Extra hög belastning (Extra High):

    Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.

  • Blandad körning (Combined):

    Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.

Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.