-
2019 Modellår
-
Personbil Typ
-
Grå Färg
-
Bensin Bränsle
-
Automat Växellåda
-
4WD Drivhjul
-
639 HK Hästkrafter
-
14.3 l/100km Förbrukning
-
357 g/km Utsläpp
-
1 873 mil Mätarställning
-
5 Ägare Brukare
-
19 Händelser I Historiken
Jag vill veta..
- Registreringsnummer FRW76T
- Chassinr / VIN ZHWED4ZF2KLA12090
- Fabrikat Lamborghini
- Modell Huracan
- Fordonsår / Modellår 2019 / 2019
- Status Avregistrerad
- Import / Införsel Ja
- Först registrerad 2020-02-04
- Trafik i Sverige 2020-03-27
- Antal ägare i Sverige 4
- Senaste ägarbyte
- Senast besiktigad 2022-08-15
- Mätarställning (besiktning) 1 873 mil
- Nästa besiktning senast
- Miljöklass
- Utsläppsklass Euro6
- Försäkring Jämför försäkring
- Malus skatt (År 1–3) 25664 SEK
- Årlig skatt (År 4–) 5442 SEK
- Skattemånad Nov, Mar, Jul
- Kreditköp Nej
- Lånekostnad Räkna ut lånekostnad
- Leasad Nej
Endast inloggade medlemmar kan se ägarinformation.
Bli medlem gratis direkt med bankID.
Varför behöver jag logga in?Ramavtalsanvändare?
Logga in med ditt företags e-postadress.Bilen ägs av Förnamn Efternamn en privatperson från från Staden , han har ägt bilen i 5 månader. Se alla hans fordon samt ägarinformation.
Vi uppskattar att bilen har haft två faktiska brukare varav en privatperson. Medelåldern för de privata ägarna är 44 år.
Ägarhistorik
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-25
En filial i Malmö av Bilia Outlet AB ägde bilen i 3 veckor.
-
Privatperson2024-05-14
Ola Sevandersson från Sundsvall har ägt bilen i 5 månader.
-
Bilhandlare2024-04-23
Bilia Center AB från Täby ägde bilen i 2 dagar.
-
Företag2021-03-10
Nelson-Agentur Aktiebolag från Malmö ägde bilen i 3 år och 1 månad.
-
Finans / Leasingbolag2021-01-12
En filial i Malmö av Volkswagen Finans Sverige AB ägde bilen i 2 månader.
Senaste raporterade mätarställning var 1 873 mil vid en besiktning för 2 år och 3 månader sedan.
Mätarställningshistorik
-
Besiktning1 873 mil2022-08-15
-
Besiktning1 429 mil2020-08-27
-
Registrerad0 mil2019-05-13
-
Avregistrerad2022-09-14
Avregistrerad.
-
Ägarbyte2022-09-01
Ny ägare registrerad.
-
Besiktigad2022-08-15
Godkänd kontrollbesiktning vid 1 873 mil.
-
Trafikstatus2021-09-21
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Trafikstatus2021-08-12
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Trafikstatus2021-08-06
Påställd och får användas i trafik.
-
Trafikstatus2021-06-23
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Trafikstatus2021-06-11
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Ägarbyte2021-06-09
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2021-05-24
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-11-13
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Besiktigad2020-08-27
Ej godkänd kontrollbesiktning vid 1 429 mil.
-
Trafikstatus2020-03-27
Påställd och får användas i trafik.
-
Registrerad2020-03-27
Registrerad för trafik i Sverige.
-
Ägarbyte2020-02-07
Ny ägare registrerad.
-
Ägarbyte2020-02-04
Ny ägare registrerad.
-
Trafikstatus2020-02-04
Avställd och får ej användas i trafik.
-
Förregistrerad2020-02-04
Förregistrerad och tilldelad registreringsnummer.
-
Registrerad i utland2019-05-13
Registrerad i utland
-
Tillverkad
Bilen tillverkad.
- Motoreffekt 639 HK / 470 kW
- Motorvolym 5204 cm3
- Toppfart 326 km/h
- Drivmedel Bensin
- Växellåda Automat
- Fyrhjulsdrift Ja
- Ljudnivå körning 73 dB
- Passagerare 1 st + förare
- Draganordning Nej
Dimensioner
- Färg Grå
- Kaross Kupé
- Längd 4506 mm
- Bredd 1924 mm
- Höjd 1165 mm
- Tjänstevikt 1606 kg
- Totalvikt 2000 kg
- Lastvikt 394 kg
- Antal axlar Okänd
- Axelavstånd 2620 mm
- Däck fram 245/30ZR20 90Y
- Däck bak 305/30ZR20 103Y
- Fälg fram 8.5"X20"
- Fälg bak 8.5"X20"
Övrigt
- Fordonskategori EU M1
- Typgodkännandenr. e3*KS07/46*0279*08
- Kväveoxider, NOX Okänd
WLTP
Körcykel för Bensin
- CO2 Låg 575 g/km
- CO2 Medel 346 g/km
- CO2 Hög 306 g/km
- CO2 Extra Hög 325 g/km
- CO2 Blandad 357 g/km
- Förbrukning Låg 23.2 l/100km
- Förbrukning Medel 13.9 l/100km
- Förbrukning Hög 12.3 l/100km
- Förbrukning Extra Hög 13.1 l/100km
- Förbrukning Blandad 14.3 l/100km
Vad är WLTP
WLTP står för Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Det är en internationell standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar. WLTP-testen är mer realistiska och komplexa än de tidigare standarderna och ger därmed mer exakta och representativa resultat för verkliga vägdrift.
Beskrivning av indelningen
-
Låg belastning (Low):
Denna fas representerar stadskörning med många start- och stoppmoment. Hastigheten är låg, och det är ofta mycket trafik.
-
Medel belastning (Medium):
Denna fas motsvarar körning i förorter eller lätt stadstrafik med en något högre genomsnittlig hastighet och mindre trafik än i lågfasen.
-
Hög belastning (High):
Här simuleras körning på landsvägar med högre hastigheter och färre stopp än i de två tidigare faserna. Denna fas speglar en mer kontinuerlig och flödande trafik.
-
Extra hög belastning (Extra High):
Detta motsvarar motorvägskörning med de högsta hastigheterna i testet. Denna fas representerar snabb och kontinuerlig körning utan många stopp, som på större vägar eller motorvägar.
-
Blandad körning (Combined):
Det sammanlagda resultatet från alla faserna, som ger ett genomsnittligt värde för både bränsleförbrukning och utsläpp över hela testcykeln.
Varje fas speglar olika körförhållanden som bilar vanligtvis möter, från stadstrafik till motorvägskörning.
NEDC
Körcykel för Bensin
- CO2 Stad 490 g/km
- CO2 Landsväg 257 g/km
- Förbrukning Stad 21.2 l/100km
- Förbrukning Landsväg 11.1 l/100km
Vad är NEDC
NEDC står för New European Driving Cycle. Det är en tidigare standard för att mäta utsläpp och bränsleförbrukning hos bilar i Europa. NEDC var utformad för att simulera olika körförhållanden och vägtyper för att kunna jämföra fordonens utsläpp och bränsleförbrukning. Resultaten från dessa tester användes för att fastställa de utsläppsvärden som biltillverkare angav i sina specifikationer.